Puumala

Moniko on käynyt Puumalassa on muuten komia silta ja mahtavat maisemat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.07.2009 - 19:20

On tullut käytyä muutaman kerran. Siltakahvilasta on upeat näkymät Saimaalle.

Kysyjän kommentti

Lyhyt mutta lämmin vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 08:37

Eipä ole tullut käytyä pienen elämäni aikana muistaakseni kertaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 08:40

ollaan käyty kiva pieni paikka ja se silta on kyllä upee....ollaan niinkuin ohi ajettu , jotta yötä ei olla oltu ainakaan muistaakseni.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 09:03

Kaunis paikka,siellä on kuuluisa puumalansalmen silta,pistohiekanlava,sekä samanniminen leirintäalue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 11:45

50-luvulla jo tuli mentyä salmesta yli lukemattomia kertoja, lossilla. Sillan kauneudesta en ole samaa mieltä, mutta nykyajan liikennemäärät vaativat sen. Salmi oli paljon kauniimpi ilman siltaa.
Viimeksi alitin sillan 16.7.2009.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 12:56

Kyllä siellä kesäisin tulee käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 14:32

Muistaakseni olen käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 14:43

No, ite asiassa kävin kerran kylässä siellä, muttemme menneet sillalle asti, eli en oo nähny koko siltaa. Tiijän kyllä et se on korkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 16:52

Aivan outo paikka.Jaa...saattaa olla että on ajettu sen sillan kautta, onko se jossain matkalla Helsingistä Heinävedelle? Siellä oli jokin uusi silta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 19:39

Ihana pieni kesäpaikka, saaristokunta. Vetää puoleensa paljon mökkeilijöitä ja veneilijöitä. Silta on upea ja sky puarista mahtavat näköalat. On tullu muutaman kerran käytyä, suosittelen kesäloma kohteeksi.
Kuuluu muuten etelä-savoon joten ei sovellu savon vihaajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 01:26

kerran pari kesään tulee kuljeskeltua sitä kautta (kuuluu savolaisuuden siedätyshoito-ohjelmaani)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2009 - 11:30

Ohi oon menny