Voiko lääkeet-aiheutta kun hiuset lähtevät isoina kasoina?? Olen syönyt näitä lääkkeitä 6 vuorokautta..

Tietysti pitää keskustella lääkärin kanssa,kun soittaa minulle..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 10:21

Ikävää, että olet saanut tuollaisia hoitoja. Voivathan ne lähteä jostain muustakin syystä, sillä ihmettelen sitä, että lääkärisi ei ole kertonut lääkkeen tai saamiesi hoitojen seurauksista. Toivottavatsi saat vastauksen pian, ja toivottavasti saat pitää edes osan hiuksistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 15:47

Voivatpa hyvinkin.
Mahtavatko lääkkeesi löytyä tästä linkistä?
www.poliklinikka.fi/?id=8281...ge=1317388

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 15:57

pitäisi olla maininta lääkepakkauksen haittavaikutukset paperissa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:21

Kyllä lääkeillä voi olla osansa hiusten lähtöön ja sairaudet ottavat myös osansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:56

Sairaus sinänsä voi aiheuttaa mutta jos lähtee noin lyhyen lääkekuurin jälkeen, se on aika kummallista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 18:36

Älä nyt ajattele mitään kauheita äläkä ota todesta mitä täällä luet. Odota sitä lääkärin puhelua ja jos siihen on vielä aikaa, niin soita sinä itse hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:28

Kyllä vain, lääkärille mainitse asiasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.07.2009 - 11:00

Lääkkeet sekä sairaus saattavat aiheuttaa hiusten lähtöä. Toivottavasti asia selviää pian.