Onko sanonta " Kepu pettää aina " mielestäsi totta ?

Avainsanat: kepu pettäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.07.2009 - 10:46

Lausahdus voisikin kuulua :"Kepukin aina pettää!" Jostain luin jutun, josa Suomea kehuttiin maailman vähiten korruptoituneeksi valtioksi, mutta että tarkempi tutkiskelu osoittaakin kaikenlaiste hyvä veli-verkostojen olemassaolon sekä puolueiden saaman rahallisen tuen vaikutuksen tehtäviin päätöksiin. Kaikilla puolueilla on tällaisissa asioissa sormensa pelissä. Sitä vain on vaikea huomata täältä kulissien toiselta puolelta. Kysymys on joidenkin ihmisten vallanhalusta, pitää pysyä politiikassa ja julkisuudessa hinnalla millä hyvänsä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.07.2009 - 10:30

En ole kepulainen, mutta en usko, että se olisi yhtään sen petollisempi, kuin muutkaan puolueet.
Enempää en sano muista puolueista, ettei lipsahda politikoinnin puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 12:13

Samalla viivalla tuossa tilastossa lienevät kaikki, suurimmat tosin saavat suurimman huijarin maineen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 12:16

Ei se mitenkään totta ole yksin Kepussa. Tekee sitä muutkin puolueet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 14:46

kyllä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 15:52

Mitä se tarkoittaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:02

Mitähän tuolla tarkoitetaan, en ymmärrä, lause on jotenkin kuin demareiden "roskalaarista". Ei ole totta, ei ole kukaan kepu minua pettänyt.
En ole Keskustan jäsen.

Lisätty: 22.07.2009 - 08:44

Esitys on demareiden herjauspolitiikkaa...nehän haukkuvat ain aja kaikkea, paitsi ei itseään. Mutta kyllä niille kelpaa maalaist en kasvattama ruoka... söisvät vaan tekemiään muttereita ja muita vempaimia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 18:13

Samaa sortin sakkia kaikki, hieman vain eri paketissa. Keplottelijoita ja huijereita niitä on muissakin puolueissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 20:29

Kerroppa yksi perus rehellinen poliitikko.Kaikki samanlaisia puheissaan "salaavat totuutta"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 20:53

Kaikki puolueet lienevät samalla viivalla kun asia koskee esitettyä kysymystä. Valitettavan vaikealta tuntuu rehellisen ja suoran vastauksen antaminen, viimeinen esimerkki on ns. vaalirahajupakka jossa Keskustapuolue on joutunut vaikeuksiin, ainakin tilapäisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 21:14

Keskusta on Suomen luoettavin keskustaoikeistolainen puilue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 01:30

Nyt suutun! Miksi maalaispuolueita aina sorretaan! Siksikö koska ne on VAIN maalaisia? Mitä te tekisitte ilman Suomen aitoa maaseutua? Mistä teidän leipänne tulisi? Keskieuroopastako? Keitä suurin osa Helsinkiläisistäkin on juuriltaan? Täh? Kepu jakoi festareilla aikoinaan jopa kondomeja joissa luki: Kepu ei petä. Joten pitäkää tollot turpanne kiinni!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:36

Eiiii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.07.2009 - 00:53

ketä pettää ketä ei,
mulle KEPU ei ole koskaan mitään luvannutkaan, joten en ole joutunut pahemmin pettymäänkään, sen sijaan omien edustajieni tekemiset välillä ihmetyttää ... niin se varmaan on vähän kaikkien kanssa ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.07.2009 - 12:48

Maailman paras tiimi on ilo olla siinä mukana.