Miten kovaa olet ajanut autolla?

Moottoripyörälläkin ajettu kelpaa. Tai millä tahansa, kunhan olet itse ajanut.
Itse olen ajanut 220 km/h autobahnilla.

Avainsanat: nopeus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 20:09

Pyrin ajamaan rajoitusten mukaan cruisella.Lentokentän suljetussa tilaisuudessa taisi olla n.240 km/t
Nopein mp 338

Lisätty: 18.07.2009 - 21:37

se mp nonp. ei ollut minun (korjaus)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 19:44

Säännösten mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 19:59

En ole ajellut noin hurjasti. Ihan nopeusrajoitusten mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 20:33

Noin 140 km/h

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 21:00

Olen ajanut muutaman eri kerran Saksassa Autobahnilla 240 km/h. Pari kertaa BMW:llä ja kerran MB:llä.
Aikaisin aamulla ennen klo 06 oli sen verran vähemmän liikennettä, että ei pelottanut. Sitten päiväsaikaan piti olla tarkkana, ettei kukaan tule oikealta puolelta, esim. keskikaistalta eteen...
Muuten se vauhti ei niin ihmeelliseltä tuntunut, mutta edellä menevät alkoivat tulla aika nopeasti perä edellä vastaan. Kun lisäksi siellä Saksassa liikkuu paljon rekkoja, ulkomaisiakin, puolalaisia, unkarilaisia jne, niin en suosittele kaahaamista Autobahnillakaan. Autobahneillakin on nykyisin aika paljon nopeusrajoituksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 21:10

Moottoritiellä ohituksissa 140:aa, laitonta, mutta sellaista sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 21:53

Enpä ole ajanut autolla ollenkaan ikinä, mistä mahtaa johtua.. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 01:30

Ehkä mäkin oon eniten siellä Saksanmaalla hurjastellut. Kotosuomessa ei passaa, tietkin on huonompia. Jaa että millä muulla olen hurjastellut? Mopolla sallituissa rajoissa, moottorikelkalla winhaa kyytiä joskus nuorempana, kiitolaukkaa täysverihevosilla, porolla niin paljo kun koparoista lähtee ja lentokoneenkin kyydissä on ollut oltua. Ja mönkkärillä myös.Kamelilla olen vaan köpötellyt ja olin vihainen kun villahattu ajurille kun ei laukattu dyyneillä, pöh!

Lisätty: 20.07.2009 - 01:46

Ps: Ei se nopeus, mutta vauhdin hurma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 02:35

Kilparadalla olen ajanut muutamia kertoja 240 km/h. Siinä olikin sitten mittariosoitus pohjassa.
Maantieliikenteessä autossani kiinni ollut tutka ilmoitti nopeudeksi kerran 320 km/h moottoritiellä. Nopeus johtui siitä, että vastaani tuli myös auto noin. 160 km/h tuntivauhtia ja tutkani yhdisti nopeudet. Olin silloin yhdessä poliisien kanssa tekemässä tieliikennetutkimusta silloiselle TVH:lle VTT:n toimesta. Käytössämme oli Espoon Otaniemen TKK:n Yhdysvalloista tilaama Canonintutka. Edes poliiseilla ei vielä 70-luvulla ollut vastaavia tutkia, vaan ne olivat suomalaisten itse kehittämiä DXT-tutkia, joiden kantama oli vain muutamia satoja metrejä. Canonin tutkalla mittasimme pisimmän kantaman vastaantulevalle rekalle noin. kahden kilometrin päästä suoralla tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.07.2009 - 09:26

Viimesyksynä ohitin toisen auton juuri tolpan kohdalla. Omassa autossa vauhti silloin n. 145 ja komea väläys kävi. Onnetar mukana, ei onnekseni tainut saada selvää kuvaa minusta ja autostani, kun ei ole mitään kuulunut. Kyllä olin tulisilla hiilillä ja kauan. Kartoin suorastaan postilaatikkoa.
Yleensä ajelen maltillisesti mutta ohitustilanteissa on kertakaikkiaan pakko joskus hieman kiristää kaasuvaijeria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 09:57

Yleensä pyrin ajelemaan rajoitusten mukaisesti.
Motarilla on joskus vauhti karannut 150 ohitustilanteessa. Ei tapahdu usein !!
En hurjastele !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 11:46

En koskaan metriäkään kovaa enkä hiljaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 12:03

Digitaalisen näytön mukaan 178km/h taitaa olla kovin vauhti. En tosin tuijota koko aikaa ajaessani mittariin, mutta ylinopeutta en juuri aja. Tavoitteena ei myöskään ole "ennätyksen" parantaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 14:54

yleensä rajoitusten mukaan, mutta joskus ajatuksissani lipsahtaa yli. kameratolpat rajoittavat ylinopeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 17:54

ainakin 150

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:26

1 kerta , kun ohitin rekkoja meni vauhtini ihan vanhingos 130 moottoritiellä, mutta pyrin ajamaan säännösten mukaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 00:44

190 lahen motarilla ihan tahallee ku oli niin mulkku toinen kuski joka mut ohitti ni alko ottaa päähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:42

70 vaan, olen pelkuri. toisaalta eipä minulla ole korttiakaan, tuota ajamista harrastelin maalla missä oli hyvä vähän kokeilla eräällä tiellä mikä ei enää käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 18:34

Minulla on raskas kaasujalka, mutta silti suurin nopeuteni on ollut jotain 150-160. Minua opetti kerrallinen kaahailuni, kun hiljaisella tiellä ilta-aikaan "ajelin" hiukan ylinopeutta ja suoraan tutkaan aika ikävin seurauksin....Nykyisin pyrin siihen, että nopeuteni ei ainakaan ylitä rikesakon ylittävää nopeutta!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 22:41

rahoitustilanteeni ei salli rajoitusten ylittämistä, joten eipä riitä kehuttavaksi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 23:16

Moottoripyörällä 345km/H ja autolla n.275! ei tiellä vaan kilparadalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.07.2009 - 16:38

Ajan lähes aina ylinopeutta, mutta minulla on myös päiviä,jolloin oikein päätän ajaa sallittuja nopeuksia. Hurjin vauhti,mitä koskaan on tullut kaahattua, 140km/h.