Missä pitäisimme NAPSUN luokkakokouksen?? EHDOTUKSIA ROHKEASTI.....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 00:51

Minä kyllä täältä voisin tulla sinne etelää kohti melkeinpä minne vaan !! Olen avoin kaikille ehdotuksille !!

Lisätty: 18.07.2009 - 01:02

Ihanalta näytti tuo maisema sieltä Kolilta.. Kyllä siellä sopisi kokouksia järjestellä ! Ja se - hiekkarantakin sitten löytyy ja näytti olevan jotain palmuntapaisiakin :D

Kysyjän kommentti

Taitaa jäädä haaveeksi tämä luokkakous..kyllä olisi ihan mukava..kuka saisi sen aikasksi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 00:56

Ukko-Kolin Rantamökit ovat puolessa välissä Suomea! Siis mahdollisimman lähellä meitä kaikkia!
2-10 hengen saunalliset loma-asunnot mukavuuksin Pielisen rannalla ja lähellä hotelli Kolia, Ukko-Kolin rinteitä sekä kansallispuistoa. Hyvät hiekkarannat. Oma vene.
Huom! Tällä on myös niitä kahden hengenmökkejä niille "Kenet otat autiolle saarelle mukaasi" napsulaisille!!!!
personal.inet.fi/luonto/kuva...a/koli.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:27

jossain etelässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:31

Keskellä Suomea, silloin kauas ei ole pitkä matka! Ihan sama onko matkaa tai ei, jos sellainen järjestetään niin tulen vaikka liftillä. Tosin taidan myöhästyä reilusti, sillä en usko että ihan ensimmäiseen autoon pääsen ainakaan valoisaan aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 21:28

Minusta tuntuu ihan siltä, että en lähtisi Napsuluokkalaisten tapaamiseen, sillä en ole käynyt missään muussakaan luokkakokouksessa. Muitakin vuositapaamisia olen jättänyt väliin. On tuota menemistä muutenkin niin paljon, että liika on aina liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 10:43

Minullakaan tuskin on asiaa siihen tapaamiseen. Ei sillä ettenkö haluaisi, mutta resurssit eivät anna periksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:09

katson sitten tilaanteen mukaan... missä menään silloin ja tullaankos siten sinne minne tapaamisen järkkäätte...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:56

Etelässä mieluiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:45

se on niinku tuulesta kiinni, välistä voip mennä vähän pidempään ennenkuin rantaan pääsee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 22:44

Olisi hienoa tavata kaikki napsulalaiset. Jos vain paikka löytyisi kaikille. Jonnekkin keskelle jotta kaikille olisi yhtä pitkä matka-