Tänään kävin ostamassa siannahkaläpyskän. Mitä siis mielestäsi ostin?

Lisätty: 18.07.2009 - 00:47

terttuinkeri jo melkein kertoi sen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 09:55

Rahapussia mie veikkaisin kun sen yksikössä oot kirjoittanut, mutta jos terttuinkeri on vastauksellaan lähellä niin olkoon sit varpikkaat, varpastossut ( tarkoituksella kirjoitusvirhe...)

Kysyjän kommentti

kirjoitusvirhe... varmaan..... :0)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.07.2009 - 00:36

Veikkaan hyttysentappolaitetta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:38

lompsanhan sä itselles ostit ... semmosen oikein kunnon vanhanaikaisen ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:44

Jos ostit yhden vaan niin se oli sitten varmana käsineen tapainen juttu. Kuitenkin pelattaessa kädessä käytettävä, siis vähän kuin hanska, muttei kuitenkaan ole hanska.

Lisätty: 18.07.2009 - 00:48

Meillä kyllä puhutaan läpyskästä liittyen varvassandaaleihin. Siis sellaisia sanotaan läpysköiksi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 01:04

Minäkin laitan läpykät jalkaan.kun menen pihalle,eli varvastossut..Ihan nahkaiset..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 03:13

Minulla tuo läpyskä on ennemminkin karvaton pallo, sillä se on täynnä kuitteja.
Enkä muuten säilytä kuitteja räpylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 10:16

Se on varmasti lompakko,mutta voi olla myös tossut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 11:41

olettaisin että olet kloonannut persposkiasi,
menikö tosiaan tosi metsään arvaus,
en nyt kyllä keksi tähän mitään muuta järkevämpää

mutta jos
nuo arvaukset ei käy,
niin varmaan joku tapatusvehejes / nahkainen läiskä hyttysille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 13:37

Taisit ostaa pesisräpylän?

Lähteet:
tääl tää yks niin pesiksen lumois:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 15:11

Ostitko golf-käsineen ? Niitähän myydään vain toiselle kädelle. Sinnahka on pehmeä ja miellyttävä materiaali käsineessä. Ei hikoa eikä kiristä. Voi pestä, jos likaantuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:29

Siannahkaisen sandaalit taisit ostaa, tai sellaiset mokkasiinit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.07.2009 - 10:41

Jonkun sortin urheilukäsineestä taitaa olla kyse. Ei kai nyt sentään sandaaleista, kun yksikössä kirjoitit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 19:11

nahkaiset sandaalit ostit..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 01:57

Pesisräpylä tuli ensimmäisenä mieleen.