Nää o naisill tarkotettui, mut kyl miehetki saatte kommentoida:) Mitä tarkoittaa kun mies halaa sinua riidan jälkeen?

Lisätty: 17.07.2009 - 20:00

Pikkasen miettikää....lisää.... !!!

Lisätty: 17.07.2009 - 22:01

No sopuseksiähän mies silloin haluaa....naiset hyvät !!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 19:40

sait anteeksi
tai pyytää anteeksi
tai molempia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 19:51

Hän haluaa todellakin pyytää anteeksi ja tehdä sovintoa. Sitten hän ihmettelee sen jälkeen jos nainen ei vielä olekkaan valmis halailuun ja täydelliseen sovintoon, että no, "mikä nyt on hätänä minähän pyysin anteeksi ja haluan halatakin sinua". Eihän tässä tämän kummempaa, asiat ovat hänen mielestään kunnossa ja hän ei voi käsittää sitä, että nainen ei voikkaan niin nopeasti päästä riidan aiheuttamasta mahdollisesta pahasta mielestä ym. Sitten kenties voidaan riidellä uudestaan tästä aiheesta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 19:55

Kyllähän se on,että miehellä huono omatunto jostakin asiasta, pyytää anteeksi. Senjäkeen on hyvä mieli ja olo..Ja elmä jatkuu normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 20:02

Olet helpottanut hänen oloaan merkittävästi. Hän on huojentunut eikä halua että teidän välillänne olsi mitään eripuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 20:43

Ehkäpä mies vain haluaa näin lopettaa riidan ja antaa uskoa, että kaikki on OK.
Oli ehkä liian negatiivisesti ajateltu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 20:56

Hän ei halua riidellä kanssasi, koska olet hänen elämän tärkein ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:52

sopuahan tuo selkeesti tarkoittaa , eikä halua että riita jatkuis.. eikä tuollaisen halin jälkee voikkaan enään riidellä... eihän..?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:44

Rakastan ,rakastan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 02:40

Mikä on riita? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:30

että se välittää ja on pahoillaan riidasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:15

Jos se jää pelkäksi halaukseksi niin hienoahan se on. Hän on pahoillaan ja samalla antaa sinun ymmärtää että kaikki on ok. Mutta jos siihen sisältyy muutakin, niin eiköhän se ole merkki peitonalle menosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.07.2009 - 23:18

Tahtoo jotakin, no mitä nyt miehet tahtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 01:45

Matildan kanssa samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 20.07.2009 - 02:00

Haluaa sovintoseksiä! ja sehän passaa, mukavaa touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 20:16

Mä jos suutun jollekin ni aina tekee mieli heti halata. Mul on se et mua hävettää ihan kauheesti et mä oon suuttunu jollee. Oon surulline et oon joutunu riitaan jonkun kanssa. Haluan pyytää anteeksi.