Pelkäätkö ukkosta?

Minä itse pelkään ja inhoan ja kuljen kumitossut jalassa. Mieluiten hyppään autoon ja ajan mahdollisimman kauas pois.

Avainsanat: ukkonen myrsky rajuilma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 13:55

En edelleenkään opi pelkäämään, edes ukkosta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 13:47

en vieläkään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:47

yhä vielä pelkään ukkosta, varsinkin sitä jyrinää kauhistun, vaikka salamahan se on joka iskee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:53

siis ihan kympillä pelkään ja tärisen , kuin haavanlehti, et voinkin olla niin paniikis, mieheni vaan nukkuu sitä sikeemmin mitä kovemmin ukkostaa, itse istun täällä soffanurkassa peittosilmil ja silti nään ne salamat ja lasken kaukanakos se on, vatsa tulee kipeäksi , sekä päätä särkee ukonilmoilla ja jo vähän enenkin..mieheni ajaa minulle auton oven eteen, kun on itse poissa ja luvataan ukkosilmoja.. sinne juoksen sitten , kun kuulen vaimeaakaan ukkosen jylinää... täällä kallionpäällää se oikein kumajaa , hyi hitsi on se niin kaameeta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:58

Minä pelkään edelleenkin, kysytty on aiemminkin , ei vastaus muutu, sain 5 pojoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:58

En ole ikinä pelännyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 14:11

En tosiaankaan, edelleenkin rakastan ukkosta! Mitä enemmän paukkuu sen parempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 15:02

En edelleenkään. Tosin edellisen napsun ukkos-kysyjän jälkeen ei ole ukkosia ollutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 15:37

En pelkää ukkosta mutta minulla on terve kunnioitus luonnon voimia kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:37

En tosiaankaan, edelleenkin rakastan ukkosta! Mitä enemmän paukkuu sen parempi!
Kerran lennolla New Yorkista Miamiin ukkosti koko välin ja ikkunasta näkyi puolentusinaa salamaa kerralla jossain pilvien alla. Koko välillä varmaan satoja tuhansia, jos ei miljoonaa. Upea näytelmä kertakaikkiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 18:48

En pelkää. Kenellä pelko on ei voi sille mitään. Ihana katsella taivasta,kun oikein salamoi.
Sitten jos tyttären koira on meillä,pelkää tosi kovasti ukkosta vapisee tutisee ja läähättää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 19:00

Voihan lätty ameriikka;;))))), kumitossut on munkin jalassa ja takuulla mieluiten istun autossa, tai sitten korvaläpät ja peiton alle ja hoilaan isolla äänellä silmät kiinni, etten kuule & näe mitään;))))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:03

Pelkään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:46

Vain sillo ku on ihan pääl.Pienenä pelkäsin jopa ukkostakin,nyt en enää sitä jyrinää pelkää,ku vanhemmite on tajunnu et se on salama joka tuhojaan tekee.Ja varsinki ku aattelee mitä se voi saada aikaan ni sen puolee sitä pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:32

en oikeastaan, mutta saatan säikähtää jos yhtäkkiä jyrisee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:20

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:08

Lapsena suorastaan rakastin, mutta hieman aikuistuttuani tajusin ettei se olekkaan pelkkää kolinaa ja välähtelyä. Olen oppinut kunnioittamaan mutta en pelkäämään sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:07

En varsinaisesti pelkää ukkosta, mutta jollakin sairaalla tavalla kunnioitan sitä, että jos alkaa todella paljon salamoimaan menen sisälle. ;) Kaunis luonnonilmiö minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.07.2009 - 22:58

En pelkää. Tykkään ukkosista. Varsinkin pimeällä on kaunista katsottavaa parvekkeella istuen.