Selviäisitkö sinä aamusta ilman kahvia?

En herää ilman kahvia

Avainsanat: kahvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 13:36

Päivä on pielessä ellen saa aamukahviani. Yksi mukillinen ei edes riitä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 13:36

kyllä ihminen herää (ja selviääkin) ilman kahvia, kahvin kera se vaan on kaksin verroin mukavampaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:38

Olettaisin että sinä olet syyllinen aamukahvinin vähäisyyteen, minä leimaan sinut kaikkeen joka pahaa aiheuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:43

ei ala päivä ilman kahvei , eikä jatku , jos ei saa iltapäivä kahvei, jot kohta se onkin sit kahffe paussi... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:43

Normaalia kärttyisempi, ellen saa kupposta vahvaa kahvia herättyäni.
Mutta se pitää olla niin vahvaa, että riittää seuraavan aamuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:58

Onhan niitä muitakin juomia. Mehu käy aivan hyvin, tänää päätin tyhjentää kaapissani olevan Cocis-pullon. Ihan sama, mitä sitä juo. En haluaisi olla kahvin enkä minkään muun nautintoaineen orja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 14:00

Minun kohdallani kysymyksen pitäisi varmaan olla "Selviäisitkö sinä aamusta kahvin kanssa?"
En juo ikinä kahvia, saan siitä pahan olon, eikä sillä siis aamu ja koko päivä alkaisi kovinkaan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 14:11

Jos on ihan pakko, mutta kyllä minä melko mielellään sen aamukahvini juon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 14:13

Kyllä on mukavaa olla kofeiinin orja,kahvi virkistää aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 15:03

Ensin iso kuppi teetä ja sitten pari pienempää kupillista tosi vahvaa mustaa kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:34

En uskalla edes koettaa, että selviänkö. Ajatuskin kuulostaa jo tarpeeksi kamalalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:41

En.
Puoli litraa on sellainen sopiva aamupala. Jos on kovin nälkä, saatan syödäkin jotain, mutta ruoka ei ole se pakollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 17:57

Aamusella vajaa mukillinen/kupillinen kahvii, töissä aamusella samanmoinen ja klo 13 töis viel kerran tuo vajaa mukillinen, eli näist yhteenä varmaan tulis niit ennenvanhasii kupillisii kolmisen kipaletta, mielestäin ei oo paljon. Joskus nuorempana kun join enemmänkin kahvia; töistä tullessanikin ja viel iltakahvit (näitten em. lisäks) ja jos jostain syystä en ehtinytkään esim. aamukahveeta silloin juomaan, niin jo heti kohta alkoi hirmunen päänsärky, joka talttui vain kahvilla. Nykyään luulisin, et voisin olla/selviäisin aamun ilman kahviakin, koska tuo päivän kokonaiskulutus on sen verta pieni. Mut hyväähän hyväst keitetty kahvee on, siit ei pääse mihinkään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 19:14

Kyllä se on kuppi kahvia saatava aamusta voileivän kera. Sitten päivä lähtee mukavasti käyntiin. Päivän kyllä' pärjään ilman kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:02

En selviä, kahvia on saatava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:03

Herään kyllä ilman kahvia, mutta parin tunnin sisällä on saatava iso mukillinen vahvaa, mustaa kahvia tai alkaa pipoa kiristämään. Taidan olla kahvi narkomaani =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:37

Olen juonut tänä vuonna puoli kuppia kahvia ja ollut kyllä hereillä joka päivä.
Vuoden kiintiö on nyt täynnä - teetä menee sitten taas syksyllä,
kesällä viileämpää juomaa etupäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:48

Kyl se kupilline on saatava ni alkaa tuo koneisto vähä heräilee.Viimeistää tunnin pääst sit toine kupilline ja sit ollaa jo täysin hereil ja ajatus kulkee kirkkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 22:16

Aamusta ilman kahvia selviää mainiosti nauttimalla kupillisen hyvää teetä, kannattaa kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 00:23

Tunnustan olevani kahvomaani,pahanlainen riippuvuus aineeseen;aamu alkaa "pannullisella" tummaa kahvia.Valitettavasti pakko pidättäytyä kahvista jälkeen klo 18,muuten olen vielä kello 02.00 ns.silmät kirkkaina ja koko vrk-rytmi sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 05:33

joka aamu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:21

Olen selvä jo herätessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:24

Selviän aamulla, mutta viimeistään päivällä on saatava kahvia tai tulee pää kipeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:07

Ei tuo koneisto lähde käyntiin ilman kahvia - sille on annettava pieni ryyppy, mieluimmin kolmekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:14

En vaan pääse hereille ilman kahvia, mulle riittää sellainen vajaa kuppi aamulla. Aamupäivällä voin juoda sitten pari kuppia kahvia. <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.07.2009 - 22:55

Olen usein selvinnytkin ilman kahvia. Voin juoda teetäkin, tai olla juomatta mitään, paitsi vettä on saatava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 21:04

Mitäs se semmoinen "kahvi" on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.07.2009 - 12:02

Joka aamu jo pian 30 vuotta tultu toimeen ilman tuota päihdettä.