Lomalaiset, käyttekö lomanne aikana työpaikallanne?

Mun pitäis mennä tänään käväisemään, kun yksi työntekijä viimeistä päivää töissä. Jostain syystä ei vaan yhtään huvittais.

Avainsanat: työpaikka kesäloma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 12:25

Kun olin töissä en käynyt lomalla siellä ikinä sillä olin lomalla.
Yksi äijä kävi lomallaankin työpaikalla lähes päivittäin syömässä,
en ymmärtänyt sitä koskaan enkä todellakaan ollut ainut...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 12:21

Yritän kiertää kaukaa,ja yleensä on onnistunutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 12:23

En mene edes vapaapäivinä työpaikalle joten en tietenkään lomallakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 12:32

Silloin kun olin kaupassa töissä kävin ostoksilla myös vapareilla. Se niin riippuu työpaikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 12:35

silloin kun yrittäjänä toimin oli pikkupakko aina silloin tällöin siellä kävästä, mutta palkallisena olessani en ikinä, puhelimessa hoitelin välillä kylläkin työ asioita, en pitänyt sitä niin pahana...keksi jokin valkoinen valhe, mutta valheellakin on kylläkin lyhyet jäljet .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 12:56

Pakosta joudun välillä käymään, vaikka ei huvittaisi tippaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:33

no on ollut sellaisiakin aikoja että noita 'pakko' tilanteita on sattunut useampiakin loman ajaksi, nykyisin en ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:51

asun työpaikallani,
aika tylsää kylläkin,
pääsisi edes joskus huilaamaan työpaikalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 14:12

No ei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 14:23

Ei jos ei pakko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:06

..unohtunut täysin jo koko homma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 18:05

Muutamii vuosii sitten kun työ työpaikan fyysinen sijainti oli 5min ajomatkan päässä, niin saatoin käydä siel lomallani helssaamassa heittii (on niin mukavat työkamut, ja on edelleen nuo samat), mut nyt kun tää työmesta siirty tuonne n. 20km päähän, niin en kyl lomalla sinne itteeni raijaa, jos ei muuten sinne päin ole asiaa, ja yleensä ei ole tuohon kaupunginosaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 18:56

Silloin kun olin työelämässä tuli käytyä joskus työmaalla,kun tuli kova jano ja piti käydä ostamassa juomista. Kun sitä ei joka kaupasta saanut,missä myytiin juotavaa.
Kotkassa on 3 sellaista kauppaa mistä saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 20:34

Joskus aiempina vuosina kävin iltayöstä joskus juoruilemassa hiukan jonkun työkamuni kanssa, joka oli yövuorossa. Senkun vaan seukkaamassa :) Sitten joskus kävimme tullessamme ravintolasta kotiin ns yöpalalla ja sitten vasta kotiin. Mutta vain yöaikana ja silloin, kun töissä oli joku mun ystävä. Nykyisin en enää käy. Kuulen uutiset ihan muuta kautta :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 21:51

En,en edes ajattele töitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:24

Emme

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.07.2009 - 16:03

Olosuhteiden pakosta nukun samassa huoneessa jossa työpaikkani sijaitsee. Ei siis edes unissaan pääse eroon, ei edes lomalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.07.2009 - 22:46

En ole koskaan käynyt lomalla ollessani työpaikalla. Ihan hölmönä olisivat minua pitäneet, jos sinne olisin änkeytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.07.2009 - 18:07

Ei todellakaan. Ulkomailta on hankala tulla käymään työpaikalla kesken kaiken

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.07.2009 - 20:00

Se on aina kiva kävästä ku on niin tyhjää ja rauhallist siel...