Huomenta.Mitä mieltä olette,seksirikolliset vapauteen mieliala lääkkeillä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 08:01

jopas jotakin.
kukahan vartioi lääkkeidenoton,
vai käyvätkö terkkarilla lääkejaolla,
ja jos ei ilmesty niin sitten kahleet kinttuihin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.07.2009 - 08:33

Ei tule onnistumaan tuo homma. Ei ne kuitenkaan ota lääkkeitään, joten rikostilastot senkun paisuvat taas kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 08:34

Kuka sitä valvoo ottavatko lääkkeensä ettei haluta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 08:35

Lääkkeillä yritetään vissiin hoitoo kaikki tän maailman vaivat !!??
Taidan olla ilkee heti näin aamusta ja sanoa, että antaisivat yliannostuksen näille seksirikollisille !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:45

Enpä tiedä, mutta joskus tuntuu slitä, että radikaali leikkaus olisi oikea rangaistus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:02

luin just tuon saman ja aatelin , et myöskin kuohinta ois oivallinen juttu, lääkkeiden lisäks, sit vasta vois pitkän harkinnan ja nimet sekä kuvat julkistettuna lehdessä, tv sekä radiossa, niin vois ne P... PÄÄT vapauttaa... siltikin olen sitä mieltä , et vankilas on niiden lierojen paikka vedellä ja näkkileivällä ilman mitään höysteitä, ... et viihan noit rattijuoppoi, raiskaajii , pedofilei... yöks..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:14

Entäpä jos lääkkeet unohtuu sinne purkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:21

aika riskijutulta kuulostaa, tosin kyllähän ne osaavat nykyään tehdä vaikka minkälaisia kemiallisia marinadeja, mutta mistäs muuta sitten seuraa ?

Vanha kunnon lobotomiakin kuulostaisi maallikosta uskottavammalta hoitokeinolta.

(Lobotomia oli aikoinaan Nobel palkittu skitsojen hoitokeino, myöhemmin poistettu käytöstä/kielletty useimmissa maissa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:43

Olen myös jonkun totaalisen hoidon kannalla, seksirikolliset eivät ymmärrä toiselle aiheuttamaansa vahinkoa. Lisäksi heillä pitäisi olla joku valvontalaite, jolla pystyttäisiin seuraamaan heidän liikkeitään. Kaikkein parhain olisi jonkinlainen suljettu työlaitos, jossa nämä häiriintyneet henkilöt olisivat työnsä kautta hyödyllisiä yhteiskuunnalle. Sinne samaan laitokseen voitaisiin laittaa alkoholiriippuvaiset opettelemaan elämää ilman alkoholin antamaa turruttavaa harhaoloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:51

Ei kai se seksiriippuvuus nyt mielialasta johdu, hyvänen aika. Miinusmerkkistä Viagraa niille olla pitää ja tulpa-annoksena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:23

Ei, en kannata ajatusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 14:16

En pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:33

Rikolliset pitää hoitaa,meillä on siihenkin varaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 17:10

Tietyt rikolliset voisi minusta "hoidella", eikä maksa paljon.
Ehdonalaiseen päästettäville panta jalkaan. Taparikollisille myös, niin rikokset selviävät huomattavasti halvemmalla.