Avaruusalus laskeutuu pihallesi ja avaruusoliot sanovat sinulle "Älä pelkää maan asukas. Tulimme rauhallisin aikein. Viekää meidät

johtajanne luo." Kenen luokse heidät opastat ?

Avainsanat: avaruusalus maa johtaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 08:02

"No käökeehän tuppaan ja taloks`. Mistees kaokoo ne vieraat tulloo? Istukeehan niin niin tehhään paansankarämmäätystä ja uusittaan henkivakkuutus ensmäeseks`. Outellaan jos se meijjän isäntä tulis tuolta metästä kirveen kanssa niin suatta huastattoo tämän pihan johtajjoo"..Se on nuita ilimoja pitelly tiällä. Näättää tulevan kommee päevä, mutta suattaa se sattookkii..mää tiijjä"..
No mittee ne vieraat nuin törmee tuonne pihamualle, en minä teitä pelekee...no nyt ne hyppäs laevaasa ja mänj taevaan tuuliin..voe tokkiisa kahvittii jäe juomata.

Kysyjän kommentti

Taisivat suaha ainannii savolaisista tarpeeksee nuo ulokoavaruuven oliot =))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 22:28

Tyttären,
saa kunnon naurut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:29

Pirttihirmu saa hoitaa tällaiset vieraat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:31

Lähin johtaja tällä meidän kylällä on pankinjohtaja. Hänkin vain kerran viikossa, muistaakseni perjantaina. Hänen luokseen veisin, vaikka sillä uhallakin, etten saisi enää koskaan lainaa kyseisestä pankista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 22:36

Sanoisin itse olevani se johtaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 22:37

Jonkun eläimen luo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 23:18

Menisimme katsomaan E.T elokuvan, jonka jälkeen he saisivat matkamuistoksi myös pc-pelin aiheesta ja viihdykkeeksi kotimatkalleen. Ainakaan heille ei jäisi niin kauhea väkivaltainen kuva maailmastamme ja katsoisivat ehkä parhaaksi jättää meidät rauhaan.
www.puolenkuunpelit.com/kaup...d_game.jpg

En ole muuten nähnyt lentäviä lautasia avioeroni jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:05

Veisinköhän ne paikallisen kulmakapakan hiuksettoman patronen luokse,olisis molemmin puolin ihmettelemistä,isännällä ja marsilaisilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:54

Jope Ruonansuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 01:05

Toteaisin ettei se ole niin yksiselitteistä löytää johtajaa, lähettäisin ne takaisin avaruuteen etsimään sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 01:45

Veisin varmaan kirkkoherran riesaksi, eikös se jumala olekkin kaikkien johtaja?
siinä voisivat alienit naureskella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 02:19

Kesämökille ongelle mentäisiin aluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 09:48

Veisin heidät siihen parakkiin, jossa tämän Tellus-nimisen parakkikylän esimies Barack Obama asuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:18

Sanon että minä olen tässä talossa johtaja joten kakistahan ulos mitä asiaa. Ja seison tietysti haaraasennossta kädet pontevasti puuskassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:18

*REPS* nauraa niin et vesi silmist valuu, kylläpäs on napsus mielikuvituksellist poppoot , heh.....:)) ai et johtajan luokse , no itsehän mie jo kooltanikkii käyn johtajast, jot eipäs uskalla marssilaiset paljoa uhoa, kun minut näkee , jot hyppäävät lautaseensa ja hurahtaa sinne mista tulivatkin , kovien traumojen kanssa..:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:44

Annan niille Eduskuntalon/Kultarannan osoitteen ja käsken kyselemään audienssia rouva presidenttimme luo. Ja pyydän viemään alamaiset tervehdykseni arvon rouvalle samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 13:38

Ohjaisin ne lähibaarin baarimikolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 18:15

Minä ohjaisin hänet Matti Vanhasen puheille, jos ne vaikka ihastuisivat tuohon komeaan mieheen niin, että ottaisivat hänet kyytiinsä.