Mites nyt menikään, jos haluan kommentoida oman kysymykseni vastauksiin? Miten sen teen.

Lisätty: 16.07.2009 - 19:00

Non niin, kiitos teille, miehän tehen niin!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 17:33

Ainakin siihen vastaukseen, jonka valitset aikanaan parhaaksi, voit kommentoida valinnan yhteydessä. Ja sitten kysymyksiinhän voi tietysti aina tehdä lisäyksiä, esim kommentteja :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 17:44

Ainakin esim. just esitettyyn kysymykseesi voit kommentoida (muistaakseni) siinä alla olevaan 'lisätietoja' -kohtaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 18:52

Just niin kuin jonin13 sanoi. Klikkaat kysymyksesi auki, ja lisätietoihin kommentteja voit laittaa vaikka useimminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:31

Tietyn vastaajan kommenttiin et voi kommentoida, mutta kuten ylläolevat neuvovat, voit lisätä tietoja kysymyksesi perään vaikka loputtomiin ja kertoa siinä, kenelle viesti on tarkoitettu.
Olen itsekin halunnut kommentoida jotain, mutta aina ei viitsi lisätä kysymyksen pituutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:46

Mun mielestä saisi olla vastauksissa kohta jos haluaa suoraan vastata jonkun kommenttiin. Ei sitä lisätietoa kohtaa välttämättä käydä enää katsomassa uudelleen. Joskus käyn kommentoimassa menemällä jonkun profiiliin ja sitä kautta suoraan kommentoijalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:29

Totta kai voi lisätä kysymykseen selvennystä,
mutta vastata ei jostain kumman syystä voi omaan kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 01:00

Samaa mieltä kuin horus-eyes. Tuo olisi hyvä uudistus. Varsinaiseen vastaukseen tulikin jo edellä tarpeeksi tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 01:49

Eipä voi vastailla itse, mutta lisäillä voit joten nou hätä