Kun istut lempipaikassasi kotonasi, mitä näet, kun katsot ikkunastasi ulos?

Lisätty: 16.07.2009 - 17:37

Aivot lepää, pää tyhjenee koivuja ja metsää edessä::))))

Lisätty: 16.07.2009 - 19:40

Eikö vain, jotain rauhoittavaa:)) Minä ainakin kaipaan. Joku voi rauhoittua tai nauttia talon piipun savusta:))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 17:34

Puitahan tuossa näkyy, pari koivua, ja vähän pilkottaa taivaskin tuolta välistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 17:26

en yhtikäs mitään,
lempipaikastani siitä vanhasta laiskanlinnasta ei päätä kääntämättä näy yhtään ikkunaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 18:03

Omenapuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 18:55

Koivuja, vaahteroita, mäntyjä, pari pihlajaa, nurmikkoa, kävelytie, kerrostaloja, taivasta. Näkymät ovat rauhoittavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 19:23

Näen pyykkinarut, kaistaleen alapeltoa, leveän joen ja vastarannalla, Norjan puolella, leveän hiekkasärkän (kun vesi nousee, se peittyy), koivuja ja tunturin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 19:30

Merta näkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 19:48

Mäntyjä ja lintuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 19:58

Vaahteroita, oma kotikatuni, omakotitaloja, ulkoportailla olevat kesäkukat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:26

Nyt istun läppärini kanssa makarin sängyllä ja näen punaisen aitan, mäntyjä sekä heinäseiväsaitaani jossa kärhöt kasvavat. Tää ei nyt just ole se lempipaikkani joka on ehkä tuo pihakeinu. Siitä näkee tämän talon, metsää, puutarhamme ja rakenteilla olevan kasvihuoneen marjapensaiden vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:45

Juuri nyt näen takapihalleni. Metsää, koiran ja terassin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:50

Lilan syreenin ja talvella pikkulintuja siinä syömässä pähkinöitä ja auringonkukan siemeniä :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:14

Isoja koivuja ja järven pintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:19

Takapihan ruohokenttä ja omenapuita sekä ainakin 20m.pitkän kukkapenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:20

Noin 27 mäntyä ja yhden vaahteran.
(kaksi koivua kun oikein kurkotan - ja yksi orava)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:38

Jos sisällä istun lempparipaikas, nii avot telkkarihan se siin olla möllöttää ja alapuolel rippikuvan, ja kissajutskii, yms.pihas näkyy... ootahan hetkonen ......... pieni pläntti vihreää nurmikkoo, luumupuu, keltaisia kukkia siellä täällä, sireeni (ei palo) puu, pihlaja, koivuja naapurin ... hikihieverit=kengät:), ruusuaita, grilli, mut silmä lepää kuitennii...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 21:45

Kaunis järvimaisema =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 00:55

Lehtometsän ja linnun laulu kuuluu avoimmesta ikkunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 01:49

Aitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 17.07.2009 - 01:50

Pienen kuusen ja pensaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:17

Eilen näkyi ajamaton nurmikko mutta tänään saan ihailla kätteni työtä. Kaunis avara nurmikkoalue puineen, pensaineen ja kukkineen. Ökkömönkiäisistä ja pienestä suihkualtaasta puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 11:27

markiisi sen alla orvokkiruukku seinäskiinni terassia valkoista itsemaalaamaa aitaa, iso mänty , lammen suihkulähteineen,toisella puollen lampea on hiekkarantaa , ison männyn joho nojaa ikivanhat maitokärryt puupyörineen kyydissä on vahna maitikannu.. koivuja , kota .puutarhalyhty johon nojaa pari risuista tehtyä isoa kurkilintua, savustuspytty ,ruusuaitaa, hiekka pihaa, tupa-auto, puutarhantarvikevaja ja metsää ..sinistä taivasta...