Käyttääkö kukaan napsulaisista Molkosania?

nyt vasta äskeittäin kuulin tuotteesta. kiinnostuin. missähän liikkeissä sitä myydään?
onko kokemuksia?

Lisätty: 16.07.2009 - 14:19

juu tarkoitus olikin että kokeilisin, jossain sivustolla luin että molkosania voi käyttää myös luomuhuuhteluaineena tiskikoneessa. varmastikkin monikäyttöinen tuote

Avainsanat: molkosan aineenvaihdunta sisäisesti sekä ulkoisesti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:11

Muutama vuosi joimme sitä pullotolkulla isännän kanssa - eikä meistä tän kummosempia tullut kuitenkaan. Kolottaa ja jumittaa ja paineet kiehuu siitä huolimatta. Hyvä janojuoma siitä kyllä oikealla lantringilla tulee.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 14:11

Mulla on ollu sitä jos kuinka kauan jääkaapissa ja silloin tällöin otan siitä pikkuryypyn murheeseen :) Sitä saa ihan tavallisesta tavaratalosta, luontaistuotehyllyltä sekä myöskin luontaistuotekaupoista. Sen pitäis olla vatsalle hyvää. Maistuu sille mille navetassa haisee !! Kokeile. sitähän voi kuuleman käyttää vaikka desifiointiaineena ulkoisestikkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 14:53

Olen joskus käyttänyt. On hyvä vatsalle ja muutenkin monikäyttöinen. Ostin aina ihan tavaratalosta. Verraton janojuoma helteellä, kun laittaa jääkylmää vettä sekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 15:17

En pystynyt juomaan sitä. Kokeilin tosissani ja uskoin sen hyväätekevään vaikutukseen. Mutta äklön makuista. Siis herahuomaa. Juon mieluummin maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 16:00

enpä ole käyttänyt 8ei ollut edes tuttu nimi), ei ole ollut tuollaisen tarvettakaan

googlasin esiteen luettavaksi ja totesin että tuskinpa tulen jatkossakaan innostumaan tällaisiin tohtorin troppeihin ...

www.terveydenhoitouutiset.fi...1099/4.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 19:04

Olen joskus käyttänyt.Nykyään syön ja juon suht terveellisesti,joten vatsakin kuosissaHuom.Molkosanin ottamisen jälkeen ei kannata pestä hampaita ainakaan tuntiin,sillä Molkosan vaikuttaa haitallisesti hammaskiilteeseen.(kuten muutkin happamat....).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 19:34

Anoppini käytti mm. Molkosania...on nyttemmin mallia vainaja. Tuskin kuitenkaan Molkosanin ansios... anteeksi tuskin kuitenkaan Molkosanin takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:03

Olen maistanut ja minusta se maistui tosi pahalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:37

En ole aiemmin kuullut tuotteesta, mutta saatan jatkossa kokeilla.