mistä vaasassa voisi ostaa saunavihdan ???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.06.2008 - 10:57

Torilla varmasti myydään vihtoja juhannuksen alla, näin ainakin Turussa, jossa torilta saa vihtoja läpi kesän. Kuivattuja vihtoja voidaan myydä myös esim. mansikanmyyntikojuilla (kauppojen ulkopuolella) ja pakastettuja löytyy suurimpien kauppojen pakastealtaista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.06.2008 - 10:24

varmasti torilta,

siellä on muutakin tarjolla:

19.6 Postijahdin elämyspurjehdus 1600-luvun tyyliin, Sisäsatama klo. 18.00
19.6 Street Jazz: Jukka Lumme Seven, Fondis
19.6 Kirja- ja levypäivä Järj. Vaasan Torikauppiaat

joskus olen nähnyt myös kukkakauppojen myyvän juhannuksena vihtoja
(niin ja sitten tietenkin jonkun marketin pakastealtaasta)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.06.2008 - 12:22

Joo torilta luulisi vihtoja löytyvän. Eihän juhannussauna ole mitään ilman vihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2008 - 18:16

toriltahan minäkin niitä kyselisin, mutta Vaasa on niin vihreä kaupunki, että löydät varmaan vaikka jostain joutomaalta koivikkoa ja sitaiset sieltä vastan.

Vasta on muuten tehtävä nyt juhannuksen seutuvilla pikimmiten muuten siinä eivät pysy lehdet.