Jatkuuko tälläinen sää kuinka pitkään?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 12:09

Viikonlopun yli mennään näillä säillä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 11:41

Mitä noita säätiedotuksia on tullut katsottua, niin sunnuntaina ja maanantaina täällä pitäisi sataa. Joten loppuvat kohta lämpöiset ja aurinkoiset ilmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:11

Ennustus: Poutainen ja aurinkoinen sää jatkuu Suomessa eri paikkakunnilla siihen saakka kunnes tulee sade.

Lähteet:
Oma ennustus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:17

kuurosateita tänne on ollut luvassa , mutta lämmintä kylläkin.. pien sade ei menoa haittaa, mutta ukkoset kylläkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:18

Säistähän ei koskaan tiedä, eivät ole minun käsissäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:18

Jatkuu luultavasti viikon verran...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:20

Toivottavasti jatkuu vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:28

Kaunista säätä ja lämmintä tai ainakin todennäköistä säätä on luvassa :) Jatkuu jatkuu oikein hyvänä, mutta pieni sadekkin olisi aina välillä mannaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 12:38

Toiovttavasti hyvin pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:14

Tuotahan ei tiedä kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 15:25

Tällaiset säät jatkuvat koko kesän. Siis vuoroin sadetta, sitten paistaa ja taas sataa. Sellainen on Suomen kesä. Siitä on vain opittava pitämään, vaikka moni toivoisi toisenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 16:40

sää on aina tällainen täällä

minkähänlainen sinulla mahtaa olla siellä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 20:45

Pari kuukautta vielä saa nauttia lämmöstä.
Täällä on ollut liiankin kuivaa. Muutama kuuro ei paljon kastele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 10:18

Voi olla että jatkuu tällaisena jonkin aikaa.Toisaalta voi olla, että ei jatku tällaisena, vaan toisenlaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.07.2009 - 11:07

Toinen upea aurinkoinen päivä menossa. Eilen oli 25 ja tänään 21. Tuulee tällä hetkellä. Ja itse vastaus: tulossa kylmää, ainoastaan + 11:sta oliko se nyt maanantaille, joten ei siis jatku ainakaan näillä kulmilla.