Huomenta aamuvirkut napsulaiset. Jos voisit päättää niin millainen olisi juuri tämä päivä?

Nyt haaveita, tunteita ja tuoksuja kehiin. Kategoriassa mikä vaan.

Avainsanat: työ huvi seurustelu kosinta häät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.07.2009 - 14:23

Erittäin tomera pikkuapulainen joka saisi tuon nurmikon ajettua. On hieman ehtinyt kuivahtaa ja uutta vettä taivaalta tiedossa. Tämä olisi ollut aamun vastaus, mutta... tässä istun napsuttelemassa ja ajamaton nurmikko kuivuu edelleen. Mutta kohta on pakko mennä.

Lisätty: 16.07.2009 - 14:27

Luin hieman väärin kysymyksesi. Olisi ei olisit niin kuin vastasin. Mutta tuollainen se olisi ollut kuitenkin. Nurmikonajopäivä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 05:48

Olisin viettämässä aikaani ihan muualla kuin missä nyt olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 07:28

Huomenta, jos kaikki olisi mahdollista, niin tänään otettaisiin rennosti, kesälomalaisia kun ollaan. Tahtomattaankin vain on tullut taas puukattua tämäkin loma täyteen tekemistä :) Ehkä on hyväkin niin, että on tekemistä, tuntuu arki taas paljon leppoisammalta työntäyteisen loman jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 07:54

lämpöä ja auringon paistetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 08:39

Huomenta huomenta !Tänään ei tarvitsisi sataa niin paljon kuin eilen. Kasvimaani ui vedessä, jonka jälkeen se kovettuu ja porkkanat eivät jaksa kasvaa kovassa maassa. Mutta synkät pilvet saartavat aamuista tunnelmaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 08:50

Tämä päivä menisi nopeasti kunnes klo on 15 ja pääsen vihdoin kampaajalle. Viimeksi käynyt hiuksia siistimässä...hmmm...maaliskuussa. Jo on aika :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:14

Aurinkoinen, kesäinen päivä. Tänään toteutuu yksipitkäainen toiveeni, kun lapseni tapaa kumminsa, joita ei oletavannut moneen vuoteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:41

shoppailua, aurinkoista ilmaa, täällä on nyt niin pilvistä että saa nähdä tuleeko vettä. muuten normi saunapäivä. no äippä kylläkin taitaa tulla kyläilemään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 10:42

Helteinen kaunis kesäpäivä. Ja sitähän se täällä on. +24 on nyt. En osaa muuta toivoa. Kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 10:44

Aurinkoinen heinäkuun päivä olisi mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:17

Toiveeni toteutuu tänäänkin:ihana suomalainen kesäpäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 12:24

No vaikka noihin avainsanoihin viitaten, olisi kiva jos joku vaikka soittaisi ja pyytäisi treffeille :D
Mutta tuskimpa, eipä tuota ole ennenkään sattunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 12:42

Todella toiminnantäytteinen