Onko sinulla tapana pohdiskella asioita joka suuntaan? Hyviä ja huonoja puolia asioista..

Avainsanat: mietiskely pohdiskelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 16.07.2009 - 14:09

Riippuu asiasta. Joskus pitää miettiä hyvinkin tarkkaan, toisinaan asian käyttö aivojen uumenissa riittää ja melko usein tulee mietittyä vasta jälkikäteen että olisi ehkä kannattanut miettiä hieman ensteks.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi !! Noin käy minullekkin hyvin monesti, että ensin teen ja sitten vasta mietin asiaa.:D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 00:27

no yleensa joo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 00:37

kyllä tavallisesti, mutta silloin kun päätöksiä tarvitaan ei jäädä jahkailemaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 00:44

Kyllä sellainen karvat pystyssä joka suuntaan aina tarkkaillen isompia asioita. En tarkoita näitä napsun juttuja tietenkään. Mut muuten tulee paljonkin funtsattua asioita. Itse asiassa mietin tässä juuri erästä mielenkiintoisen projektin aloittamista. Vähän niinkuin tyyliin rosvofilmeissä: "Ryöstetään pojat vielä kerran pankki ja sitten lopetetaan nää hommat"
Nehän jää tietysti aina tuollaisista teoista kinni ja loppuiäksen vankilaan, jos ei sitten poliisit ammu niitä kaikkia....no yksi jää malliksi henkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 01:19

Kyllä ehdottomasti, mutta yleensä vain syvällisempiä ja merkityksellisimpiä asioita. Vähemmän merkitykselliset asiat ovat sellaisia joista en ota vaivaa pohdinnoissani. Kun tiedän että kyseessä on tärkeä asia, pohdin asiat niin, että laitan kaikki huonot asiat vaa'an vasempaan kulhoon ja hyvät asiat vaa'an oikeaan kulhoon. Se kulho mikä on painavin päättää mihin ratkaisuun päädyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 01:32

Jos on suurista päätöksistä kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 01:34

JEP. Kokonaisuutta kannattaa miettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:07

Kyllä. Puntaroin ratkaisuja työongelmiini joka päivä. Usein kyse on rahan- ja ajankäytöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 02:25

Kyllä, hyvinkin yleisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:40

Tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 06:55

Kyllä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:11

Kyllä vain. Mutta jos jokin asia pitää päättää nyt, niin yleensä teen päätöksen nopeasti liikoja pohtimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:19

Tottakait mutta pohdinta ei meikäläisellä kestä kovin pitkään, osaan tehdä myös nopeita päätöksiä.
Päätökseen tarvitaan muutama perusfakta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.07.2009 - 09:54

En paljoa pohdiskele. Taitaa olla tämä elämän tilanne jo niin seestynyt, ettei ole pohdittavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 12:39

Kyllä. Joskus ihan liikaakin. Välillä olisi parempi toimia ihan tunnepohjalta eikä ajatella kaikkea puhki järjellä.