Löytyskö jostain sellaista yleispätevää naisenkäyttöopasta?

Pidemmän aikaa olen yrittänyt kantapään kautta oppia ymmärtämään ja tulemaan toimeen naisen kanssa, mutta tuntuu, että teen aina kaiken väärin.

Avainsanat: nainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.07.2009 - 01:15

Sano vaan, että ..kyllä rakas... niin pärjäät aika pitkälle.

Kysyjän kommentti

Noinhan se vissiin on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 21:38

tässä hiukan jotain suuntaa antavaa www.astro.fi/forum/index.php...ic=28100.0
=)
naiset on vähän monimutkaisia otuksia, mutta ei me purematta nieletä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:39

Pitäisköhän sun kysyä siltä naiselta itseltään, miten toimia eri tilanteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:39

Jokaiselle naiselle pitäisi olla oma opas.Kaikki ovat erilaisia mutta jotain yhteistä kyllä löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:41

Kuten ryppy jo kertoo, niin olemme oikukkaita. Mutta emme niele purematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:49

NAISEN HUOLTO-OPAS

Kun ominaisuuksiltaan ja ulkomuodoltaan mieleinen nainen on hankittu, on kuitenkin edelleen syytä pelata varman päälle ja käyttää naista huollossa säännöllisesti, ettei myöhemmässä vaiheessa tule yllätyksiä. Naisen omistamisesta aiheutuu melkoisesti kuluja, sillä tuorekin nainen on pakkeloitava ja maalattava lähes päivittäin, jotta naista kehtaa näyttä kavereille. Erilaisia kemikaaleja kuluu myös runsaasti .
Naisilla on eräs ominaisuus, joka rajoittaa hieman niiden käyttöä. Kaikilla naisilla nimittäin alkaa määrävälein perä vuotaa, tavallisesti n. kuukauden välein. Tällöin nainen on ajokiellossa tai ainakin ajo-ominaisuuksiltaan huonohko. Korjaustarvetta vuoto ei kuitenkaan aiheuta, vaan huolestuttavampaa on vuodon puuttuminen. Ellei vuotoa ilmene, on nainen vietävä välittömästi huoltoon, jotta vältyttäisiin pikkuvioilta tulevaisuudessa. Näitä pikkuvikoja saattaa tosin käytetyllä naisella olla ennestäänkin. Pikkuvioilla on paha taipumus kasvaa oikeaksi riesaksi vuosien kuluessa,joten niitä tulisi välttää kaikin tavoin. Jos nainen jostain syystä lakkoilee, nakuttaa jatkuvasti, jättää tien päälle tai jos naisen pikkuviat kasvavat liiaksi, on aika vaihtaa nainen tuoreempaan. Ellei haluta hankkia omaa naista, on myös mahdollista käyttää yleisiä naisia tai vuokrata nainen käyttöön määräajaksi. Kavereiden naisia voi myös yrittää lainata. Jos omistaa oman naisen ja ajelee silti esim. työsuhdenaisella tai käyttää yleisiä tai vieraita naisia, kannattaa omaa naista säilyttää kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:51

Luehan tarkkaan rypyn linkki ja paina päähäsi;opetuksesta kaikki tyynni.Muista myös,että miehet on marsista ja naiset kuusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:52

Kuule, jos kaipaat jotain opasta niin lueppas Tony Dunderfeltin kirja Naisen ja miehen maailma. Siinä kyllä hyvä ja ihan mukavasti kirjoitettu opus, jossa myös selviää se, kuinka me naiset oikein ymmärtäisimme Teitä miehiä. Taidamme olla aivan yhtälailla joskus ymmärrystä vailla kaikki -siis niin naiset kuin miehetkin. :D Huumoria ja rakkautta peliin koko lailla niin kyllä meidän kanssa tulee hyvin toimeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 22:04

Niin ne sanoo muutkin miehet. Oman kokemukseni perusteella sanon, että jos joskus miehet kysyisi miten, mitä, missä, milloin, mihin, miksi, eivätkä aina toimisi oman mielipiteen tai -alan mukaan. Voisi olla helpompaa silloin se ymmärtäminen ja osaaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:06

Asenteesi kaipaa hieman korjaamista. Naista ei KÄYTETÄ, vaan hänen kanssaan on tultava toimeen. Ne ovat kaksi aivan eri asiaa. Ehkä olisi parempi, että et yritä niin hirveästi. Ole oma itsesi, älä oleta toisesta mitään, kysy, mitä hän haluaa ja toimi sen mukaisesti, jos pystyt. Sano, jos et pysty. Jos teet aina kaiken väärin, niin voihan olla, että et sitten osaa. Kysy neuvoa. Ehkä vielä joskus opit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 00:06

Haa, kysy vain wanhalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 00:18

tee mita nainen haluaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 01:34

"Samoin te, miehet, eläkää taidollisesti kukin vaimonne kanssa, niinkuin heikomman astian kanssa, ja osoittakaa heille kunnioitusta, koska he ovat elämän armon perillisiä niinkuin tekin..." (1.Piet.3:7).

"Sillä tämä on Jumalan tahto, teidän pyhityksenne, että kartatte haureutta,
että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä ja kunniassa,
ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne"; (1.Tess.4:3-5).

"Avioliitto pidettäköön kunniassa kaikkien kesken, ja aviovuode saastuttamatonna; sillä haureelliset ja avionrikkojat Jumala tuomitsee." (Heb.13:4).

"Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa." (1.Kor.6:9-10).

Lähteet:
Kirkkoraamattu 1933/1938

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 16.07.2009 - 02:26

En tiedä mutta tulisi kyllä käteväksi välillä minullekkin, vaikka siis nainen olenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 09:14

Mahdotonta, meidän naisten mielipiteet muuttuvat niin nopeasti, että ei siinä mitkään opukset auta, ei ennätä uusia tietoja päivittämään.
Ehkäpä, et vain ole sitä oikeaa vielä kohdannut jos niin hankalaa on.
Aina ei voi olla mieliksi, mutta ainahan voi yrittää ja kysyä mitä toinen haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:24

Onko nainenkin jokin käyttöesine?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2009 - 14:02

Kun seuraavan kerran tapaat iäkkäämpiä sukulaisnaisiasi, niin varaudu ruutulehtiöllä, lyijykynällä ja pyyhekumilla. Kirjaa aina hyvä neuvo ylös (tarpeen tullessa pyyhi ja kirjoita uusi). Ja kun niitä sitten aikasi tankkaat päähäsi ja kaikenlisäksi vielä toimitkin niiden mukaisesti, niin eiköhän sitä siitä sitten pikkuhiljaa opi käsittelemään.
Voithan sinä siihen samaan lehtiöön kirjata myös ne jo eteentulleet ongelmat, jottei tule turhaan toistettua. Kyllä sinä vielä oikean löydät, kaikella on aikansa kunhan maltat odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 18:47

tosihuonoa huumoria

isojen poikien kirjastosta löytyy:

yleispätevä naisenkäyttöopas
pätevä yleisnaisen käyttöopas
käyttönaisen yleispätevä opas

- kaikki luokiteltu vahiongollisiksi painotuotteiksi ja sovinistiseksi propagandaksi -

fi.wikipedia.org/wiki/Tiedos...Do_It!.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:17

Raamatussahan on paljon "viisauksia"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 17:26

www.hs.fi/viivijawagner/1135247686494
Kokeile tuota. Jos ei toimi, niin nainen on tosikko. Vaihda silloin Matvei/Homerin opukseen.