HEI NAPSULAISET! Onko tuurissa musiikkiliikettä josta saisi rumpuihin osia??

Lisätty: 16.07.2009 - 21:12

Juu oli siellä ja tarpeet tuli

Lisätty: 16.07.2009 - 21:12

Juu oli siellä ja tarpeet tuli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 21:26

En ol kyl nähny, mut voiha siel ollakin kun tuntuu kaikkea maan ja taivaan välilt oleva.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 21:27

En ole minäkään nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:31

En ole huomannut, että olisi. Mutta jos vaikka aamuun mennessä tulisi? Kaikee sinne tehdään minkä ehtivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 21:49

siellä on musakauppa , mutta rumpuosia en tiedä olikos siinä liikkessää, voisitkos vaikka soittaa sinne , se kauppa sijaitsee aika likellää sitä onnenrengasta vai mikä se iso monumenti siellä nyt onkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:15

Eivätköhän ne Tuurin asiakkaat ole kiinnostuneita vähän toisenlaisista tavaroista. Musiikkikaupassakin saattaa olla pelkästään CD-levyjä.
Vosit kysyä joltakin tuntemaltasi muusikolta tai rumpalilta, mistä saisit noita kaaipaamiasi tavaroita hankittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 04:47

Musiikki Järvenpää & Co on Seinäjoella toimiva musiikkikauppa ja soittimien erikoisliike. Liike on toiminut jo yli 30 vuotta ja on monipuolisuudessaan johtava alan erikoisliike Seinäjoella ja koko pohjanmaan alueella. Valikoimaan kuuluvat kaikki soittimet, nuotit, soitintarvikkeet ja äänentoistolaitteet. Teemme myös paljon vaihtokauppaa joten löydät meiltä myös käytettyjä soittimia ja äänentoistolaitteita. Edustamme kaikkia soitinmaailman tunnetuimpia ja arvostetuimpia tuotemerkkejä. Jos olet suunnittelemassa hankintaa - pyydä tarjous meiltä.
www.musiikkijarvenpaa.fi/yht...iedot.html

Poikkea Seinäjoella jos täälläpäin liikut, ei ole pitkä matka Tuurista!

Lisätty: 16.07.2009 - 14:20

Suuret rumpupäivät 16. - 18.7.
TOP SOUND OY
www.topsound.fi/
Ykköset lehti kolahti postiluukusta ja siellä oli mainos näistä päivistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 13:22

Hyvällä tuurilla voi olla musiikkiliike missä vaan.