olen menossa 8-15.8-09 alanyaan wasa hotelliin,mitä kuuluu puolihoitoon? Millainen hotelli?

Avainsanat: alanya turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.07.2009 - 16:27

Oletko ostanut matkan tietämättä mistä maksat?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 10:29

matkatoimistohan sen kertoo, riippuu nimittäin siitä mitä matkatoimisto on ostanut pakettiin sisältyväksi.

Tavallisesti puolihoito tarkoittaa aamiaista ja lounasta, toisinaan aamiasta ja illallista, hotellissa tai hotellin lähellä olevassa ravintolassa (pienissä hotelleissa), harvemmin mutta toisinaan voi olla niinkin että tuon aterian ajankohdan voi itse valita ....

eli reippaasti vaan toismistolta kyselemään niin ei tule pettymyksiä vääristä odotuksista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 12:24

Otapa selvää asioistasi hotellin omilta kotisivuilta www.wasahotel.com. Niistä näet jo jotain. Minä olen myös josku katsonut Google Earthista vähän maisemia ja paikkakuntaa sekä katuja hotelleistani. On milenkiintoista oriestoitua matkaansa näin jo etukäteen. Puolihoidot sun muut palvelut saat tietoosi matkanjärjestäjältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 12:28

keskustelu.suomi24.fi/node/8249520

Tuossa linkissä joku kertoo puolihoidosta ko. hotellissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2009 - 16:11

Olimme ystävättären kanssa kesäkuussa kyseisessä hotellissa.Hotelli on ihan ok, siisti ja hyvällä paikalla.
Me ostettiin matka aamiaisella, mutta pakettiin kuului koko hoito , siis aamiainen ja päivällinen.Itse söimme aamiaisen aina hotellilla ja päivällisestä salaatit ja kävimme iltaisin syömässä paikallisissa rantaravintoiloissa.
Puolihoitoonhan kuuluu yleensä aamiainen, lounas tai päivällinen.
Mukavaa matkaa Turkkiin ja Alanyaan.Hyvä paikka :)