Käytkö mielelläsi tehtaan- ja outletmyymälöissä?

Avainsanat: tehtaanmyymälät outlet shoppailu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 09:26

Aina kun matkan varrelle osuu. Mielikuva tehtaanmyymälöistä on, että hinnat ovat edullisempia kuin muualla, mutta monta kertaa, ainakin kun kyseessä on ykköslaadun tavara, hinnat ovatkin kovempia kuin muualla. Siitä huolimatta, poiketaan kun kohdalle osuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.07.2009 - 08:27

Arabia-Iittalan kyllä, astiamme ovat kaikki Arabiaa. Jos tarvitsee täydennystä ja sarjan valmistus on lopetttu, tehtaanmymmälöistä saattaa löytyä ja on löytynytkin.Mielelläni en käy missään kaupoissa mutta kun tarve vaatii... shoppailu ei ole mielestäni matkailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:07

Ainakin silloin, kun sellainen myymälä osuu matkan varrelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:08

Amerikassa käytiin ja hyvätasoista tavaraa ja vaatetta oli. Hinta murto-osa, vaikka piraatteja olikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:26

Joskus, yleensä en kuitenkaan viitsi mennä koska en tarvitse niistä mitään, tulee vaan ostettua turhaa kamaa kun saa "halvalla". Lahdessa oli vielä viisi vuotta sitten outlet kauppa jonka nimi oli riversport (tms), se myi sesongin jälkeen merkkivaatteita 60-90% halvemmalla kuin hintalapussa luki. Osti tavaraa tukuista eripuolelta suomea. Liikettä piti 99-simo Leporanta.
Tehtaanmyymälöissä, varsinkin arabian, on tuotteet usein kalliimpia kuin kaupassa. Hyvä esimerkki on muumimuki joka on yleensä jopa vitosen kalliimpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.07.2009 - 09:36

Yhden kerran olen käynyt, eikä todellakaan ollut halpaa. Katselin vain ja se riitti minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 10:37

taitavat nykyään olla vain markkinointi tapa, ei mikään huippuedullinen löytöjen tekopaikka, ohimennessä on joskus poikettu, en muista että oltaisiin koskaan tehty mitään hankintoja
valmistuksesta poistettujen mallien jämäeriä saattaa löytyä jos sellaisia etsii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 11:16

Kokemuksia vain Arabian tehtaanmyymälästä,joka lähimaastossa,mutta ei sekään mikään outlet ole.Ameriikoissa niitä on ollut kautta aikojen,mutta kooltaan varsinaisia ryppäitä.JOS olisis matkan varrella ehkä pysähtyisin,mutta en sen puodin ja ostamisen takia,niissähän usein kivat kahvilat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 11:41

Hackmanilla käyn, kun se on niin lähellä. Matkani varrella on Penkola, siis trikoovaatteita myyvä Nanso ja muita merkkejä. Se onkin lempikauppani. Eilen viimeksi piipahdin siellä, ostin uimapuvun ja lapselle jotain pientä ja edullista. Siellä oli muute 70% alennusmyynti. Käykää nyt muutkin kulkiessanne siellä. Sijaitsee Hattulassa Katinalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 12:23

jos on matkan varrella niin sateetaan mennä käymää=D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 12:41

Kyllä minä käyn tehtaanmyymälässä viikottain , liha ja leikkeleitä ostamassa, sekä kuivattua , murskattua lakkaa ostamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 13:18

Käyn, silloin kun myymälä osuu matkani varrelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 13:41

Joskus kun kohdalle osuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.07.2009 - 13:50

Kyllä aina välillä juu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 22:50

just olin kustavin saven keramiikka pajalla , enkä huomannut mitään edullista siellä kaupasta,mutta jäi sieltä yksi voikeppo mukaankin, kyllä nois tulee käytyä aina , kun passaa matkan varrelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:42

En.