Tankkaatko aina siellä, missä bensan hinta halvinta?

Vai onko sinulle se ja sama, mitä litrahinta on?

Avainsanat: tankkaus bensanhinta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 21:38

En jaksa ajella pitkin kyliä. Yleensä tankkaan tankin täyteen lähimmällä Nesteellä, mutta jos tuntuu et aine loppuu jossain muualla, niin tankkaan vain lähimmällä asemalla. Se on toisaalta täällä ihan sen sama missä tankkaa ku heitot on enint. 2 senttii.. Kallista se on kaikkialla, mutta kun autoa tarvitsee, niin pakko se on maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 21:47

Jos ite tankkaan autoni, niin se on se asema, jossa saa maksaa kassalle eikä niitten korttien kans sählätä tai rahaa syöttää johonkin reikeliin (onkohan sellasii viel) näil tankkauspisteissä, luulen et näin häviän rahassa paljon kylläkin, mut kerran tankannu vuosii sitten tällasel asemal, niin anto 2dl bentsiiniä ja kun menin tästä kertomaan huoltiksen rouvalle, niin hän sanos jot; mun täytyy soittaa ja käydä laskemassa rahat, joten siin meni toista tuntii ennen kuin sain rahani taksin ja maksoin vain tuost kahest desist, ja taas kääk..., ja siitä lähtien en ole tankannut näin, vaan ainoastaan ; maksu kassalle systeemillä, jee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 21:55

riippuu bensan määrästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 22:28

No eilen tein lahdessa niin, olin menossa abc-asemalle jossa 95 löpö oli 1.379 kun huomasin että tien toisella puolella se oli 1.250. Siis vaikka saisi kuinka kovat bonukset niin tuo oli sen luokan ero että kurvasin kilpailijan mittarille, tankkasin tankin täyteen ja huristelin 400km itäsuomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 22:28

yleensä ei kannata ajella edullisemman bensan perässä aivan erikseen, jos kohdalle sattuu tien toisella puolella 10 c edullisempi, menen sinne.
Hinnanero menee metsästäessä edullista bensaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 22:59

vähän tarkkailen hintatasoa kulmilla, mutta en totta tosiaan lähden kruisailemaan ympäri pitäjää sen halvimman perään ...

mutta onhan se harrastus sekin ja siinä hyvänä apuna on linkki

polttoaine.net/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 23:22

En etsi halvinta, tankkaan silloin kun on pakko vaikka kallistakin, mutta vähemmän. Sitten kun sattuu huokeampi asema kohdalle, tankki täyteen kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 00:12

Tankkaan jokseenkin aina samalla asemalla, koska se lähes aina halvin.
Hinnoissa on joskus aika isojakin eroja, joten saattaa tuossa muutaman euron vuodessa säästää, etenkin kun asema on reitin varrella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 15.07.2009 - 01:22

En aina, useimmiten kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 01:46

me tankataan shellilla kun on kortti sinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 02:44

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 03:09

En tankkaa, minulla on vakkari asema.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 09:21

Yleensä tankkaan samaan ketjuun kuuluvilla asemilla, sen enemmän hintoja vertailematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 11:51

Tankkailen vähän siellä sun täällä. Jos matkani varrella on ABC-myymälä. niin yritän tankata siellä. Nyt kun on tuo diesel-vetoinen auto, niin hintakin on unohtunut. En edes tiedä, paljonko se maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 02:44

Pyrin siihen ainakin, kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.07.2009 - 13:33

Tankkaan aina tietyn merkkisellä huoltoasemalla ja A tai D mittarilla.