mitä pitäis tehä

en vaan tiedä että mitä pitäis tehä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 03:23

Älä välitä. "Ei se oo Synti olla Savolainen, mutta jumalaton Häppee!"
- No mikäs teitä vaivaa?
- On tuo käsj poekki.
- Mistäs te sen niin tarkkaan tiedätte ennen röntgenkuvia?
- Olin paekalla, kun se katkes

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.07.2009 - 05:41

meditaation tai joogan avulla mielen liikuntaa,
auttaa sinut näkemään selvemmin ja paremmin mitä pitäisi tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 06:38

ota kirja ja mene pitkälles sitä lukemaan,
tulee kiinnostava lukuhetki tai sitten nukahdat
molemmissa tapauksissa aika tulee käytettyä hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 09:26

Tee kävelylenkki, mielellään luonnossa, mikäli mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.07.2009 - 09:53

Miksi aina pitäisi tehdä jotain. Voihan sitä heittäytyä ihan joutenolevaksi. Kyllä sitä jokaisessa sen verran luovaa hulluutta löytyy että jossain vaiheessa ajatus jonkin tekemisestä pasahtaa päähän.
Odottele siis vain rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:05

Mun pitäis imuroida,mutta kun on jumalaisen kaunista ulkona,mutta kun on pölykoiria sisällä,mutkun ei huvittais,mutkun pitäis mennä kitkemään kasvimaalle,mutku...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 11:07

Jos aloittajalla ei ole harmainta aavistusta mitä olisi syytä tehdä, makaa sitten vaikka laiskana ja katsele kattoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 11:42

Ennen uutena ollessa kysel aikamiespojat mitä tehtäs että mainittas, tapetaanko talon kissa vai naijaanko emäntä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 11:47

Lukea kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 16:59

Mille tai kenelle?
Itse katselen sadetta joka on jo ylittänyt kk keskiarvon.
Sitä ennen kävin suihkussa ja syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:54

Elä tee mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 20:00

Ei aina tarvii mitään tehdäkään, tekee hyvää olla vaan japohtia syntyjä syviä ellei sitten satu nukahtamaan kesken kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.07.2009 - 00:10

Tee lista tekemättömistä töistä jääkaapin oveen niin voit silloin tällöin käydä lukemassa mitä pitäs tehdä. Sitten on hyvä mieli, kun voit yliviivata tehtyjä töitä.