Lady GaGa <33 !

Elih, mikä on mielestänne Lady GaGan paras biisi, ja arveletteko te, onko GaGa 100 % nainen? Olis kiva tietää.. Ja muuten, mielestäni hänen paras biisi on ehkä POker Face.. On ollut myös jo aika kauan suosittu minulle.. x))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 18:56

En ole paljoa kuunnellut, mutta love games on ihan kuunneltava.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 19:02

Ite en oo kuunnellunna (ainakaan tietosest) hänen biisejään, joten en voi oikein arvostellakaan, mut jos lady nimen eessä, niin pidän häntä naisena. Tuol aikaisemmin hänest Napsus kysyttyy löytyy tästä linkistä, josko 'valkenis' jotain uutta uusille napsulaisille:) : www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/9588

Lähteet:
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/9588

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:23

Ei kiinnosta vähänkään, ei sukupuoli eikä mikään muukaan, olkoon kotoisin vaikka viimeisestä jänkältä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 19:37

En ole kyseistä ladya koskaan nähnytkään, joten ei tietoa hänen sukupuolestaan. Moni sitä kuulemma ihmettelee, mutta miksi se voi niin kamalasti kiinnostaa. Eikös hän laulajana ole tärkein. Sukupuolesta viis veisaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 20:37

Jatka pohtimista samaan malliin, musiikki lienee tärkeintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 00:16

Stefani Joanne Angelina Germanotta eli Lady GaGan paras biisi on boys boys boys. GaGa on käynyt tyttökoulun, mutta kertoo olevansa biseksuaali ja pitää kauniista naisista. Hänen poikaystäviensä näkökulmista GaGan seksuaalisuus tekee heidän olonsa epämiellyttäväksi.

Lähteet:
wiki

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 14.07.2009 - 01:45

En pidä yhdestäkään kyseisen artistin biisistä. Voipi olla että on mies
Sen verran epäilyttäviä kuvia olen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 06:41

Ota näistä nyt selvää tänä päivänä, jos osallistuisi johonkin hiihtokilpailuihin ja pärjäisi naisten sarjassa, niin pian tuokin juttu selvitettäisiin ...

Kuitenkin kiistatta tyttönä syntynyt ja sittemmin jotkut huhumyllyt interiksi väittäneet ...
________
Stefani Joanne Germanotta eli Lady GaGa (s. 20. maaliskuuta 1986 New York) on yhdysvaltalainen elektro-, dance- ja pop-laulaja, sanoittaja ja säveltäjä. Hänen vanhempansa ovat italialaisia.
___________

Intersukupuolisuus on sukupuolisuuden kehityspoikkeama, jossa yksilön sukupuolta ei voida yksiselitteisesti määrittää sukupuoliominaisuuksien avulla. Intersukupuolisella voi olla kummankin sukupuolen tunnusmerkkejä, tai sukupuoliset tunnusmerkit voivat olla epäselvät. Intersukupuolisuuden aiheuttajana on yleensä geenimutaatio tai sukupuolikromosomien poikkeava määrä, mutta myös kehitysiässä tapahtuneet hormonitasojen poikkeamat voivat johtaa intersukupuolisuustiloihin. Intersukupuolisesta ihmisestä on vanhastaan käytetty myös nimitystä hermafrodiitti.

Joissakin kulttuureissa intersukupuolisia on pidetty "kolmantena sukupuolena", mutta länsimaissa heidät on yleensä muokattu plastiikkakirurgian avulla ja kasvatettu jommankumman sukupuolen edustajaksi. Liian nuorena, lapsen mielipidettä huomioon ottamatta tehty leikkaus on kuitenkin useasti johtanut vakavaan sukupuoli-identiteetin ristiriitaan, ja nämä henkilöt ovat päätyneet transsukupuolisten tapaan sukupuolen korjausprosessiin. Tämä on herättänyt kritiikkiä intersukupuolisten lasten leikkaamista kohtaan.

Intersukupuolisuus on melko harvinainen ilmiö. Suomessa syntyy vuosittain noin 20 intersukupuolista lasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:16

Olavinlinnan balladi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:08

Lady GaGa on ihan hyvä joo, ja love Game on hyvä kappale ^^
Sain kuulla että Lady GaGa on tulossa suomen tässä Brtineyn ja Madonnan välissä o.o