Voitko huokaista helpotuksesta sikainfluenssan suhteen?Oletko normaalipainoinen? www.taloussanomat.fi/ulkomaa...009/07/11/

Avainsanat: sikainfluenssa riskit ylipainoinen><normaalipainoinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 14:01

En avannut linkkiä, kun täällä on linkityskielto päällä. Yritetään arvata? Mutta voin huokaista helpotuksesta, kunhan linkissäsi ei vain ole sikaa tai mikä kauheampaa sitä influenssaa?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 14:01

taitaapa säästyä siltä taudilta jos tuo kerta paikkansa pitää,
ei auennut linkkisi, laitan uudestaan:
www.taloussanomat.fi/ulkomaa...0916121/12

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 14:08

Eipä tuon mukaan ole minulla sitten hätää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 14:49

En voi huokaista, kun on lievä ylipaino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 14:58

Minä olen onnistunut hankkimaan merkittävän ylipainon, josta on vaikea päästä eroon. Luulisin kuitenkin olevani turvassa, sillä olen lukenut jostain, että Aasialaisen Influenssan ja Honkongilaisen sairastaneet olisivat saaneet tähän Hiniinkin vastustuskyvyn. Katsotaan nyt sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:03

Aikaisemmissa aasialisessa ja hongkongilaisessa on ollut vain vähän niitä "osia" jotka antavat vastustuskyvyn H1N1:een. Näin sanoo viimeisimmät tiedot. Ensiksi kerrottiin vähän muuta kun ei tiedetty ko. taudista vielä tarpeeki.

Lisätty: 14.07.2009 - 11:01

Nyt sanotaan jo että joka 3. sairastuu eli ei kait joka kolmas ole suuresti ylilihava?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:18

Minä kuulun riskiryhmään. ja kieltäydyin sairaalan antamaan injektioneulan kautta tapahtuvaan toimenpiteeseen, minä itse koen vähäiseksi tämän tartuntataudin tarttuvuuden itseeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:33

No jos tuo tutkimustulos pitäisi paikkansa, niin enpä ole kovinkaa lähellä riskirajaa, lohduttaahan se muttei kai nälkiintyminen nyt rokotusta sentään korvaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:57

se on sit morot teitille , meikkä se on ketarat pystys alle aika yksikön , jos joku sen minnuun tartuttaa, mut napsutellaan nyt sit ainakin tovi...snif.. ;(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:02

enlähtis kehumaan,mutta ei vissiin ensimmäisten joukossa tartu sillä rokotukset kohdallaan jo monia vuosia työn puolesta ja ei painokaaan anna siihen aihetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:17

Suattaa flunssa iskeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 18:59

Enpä tiedä, kun kaikki minulle jankuttavat, että olen normaalipainoinen. Painoindeksin mukaan olen normaalipainoinen, mutta ympärysmittojen mukaan olen lievästi ylipainoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:51

en huokaise ennenkuin olen ainakin 20kg kevyempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:37

lenssu saattaa iskeä. lievä ylipaino täälläkin päässä painaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 01:25

joka 3. sairastuu, vakavuusaste kysymysmerkki. Uskon infektiolääkäriämme enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:19

Kyllä kai siihen noin 1 miljoonaan (ennustettuun) sairastuneeseen mahtuu ihan kaikenlaisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 18:38

Jos se painosta olisi kiinni, saisin olla koko taudin suhteen ihan huoletta.