Mitro Revolla ja Obamalla kytkös?

Minkälainen mahtaa olla?
www.uusisuomi.fi/ulkomaat/63...s#comments

Lisätty: 13.07.2009 - 15:27

Mitro tunnetaan jo "rapakon takankin", se on juju jos "Nykin Timesistä" selviä.

Avainsanat: the new york times

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 13:13

Samaa mieltä täälläkin. Jokainen lukekoon ja hakekoon itse uutisensa. Mutta kommentoin nyt kuitenkin, että autoista oli kyse. Molemmilla saman merkkiset.

Kysyjän kommentti

Mielestäni hyvä että Mitro noteerataan rapakon takanakin. Siellä kun immeiset ei tiiä missä Suomi sijaitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 12:26

Minä joe saisin päättää tämän napsun kysymys osion , niin poistaisin kaikki tämän tyyppiset kysymykset , lehdistössä yleensäkin on paljon kysymyksiä jotka avoimiksi jäävät , ja täällä alvariinsa kysytään mitä iltapäivä lehdistö lööpeissä kirjoitetaan . Herää ylläpito ja laadi säännöt uusiksi,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:42

Mikäs MitroRepo fanisivu siinä vilahti,saman merkkinen mutta erivärinen kaara kundeilla,Obama on päässyt eroon kotterostaan,mutta toinen ei,vielä...Ky.sivuista,pysynhän ns.ajan tasalla,koska en lueskele niitä muuten,antaa palaa,mun puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:02

todella naurettava ns. uutinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:07

En nytkään viitsinyt avata linkkiä. On se niin vaivalloista. Joskus niistä on löytynyt jotain vitsikästä, mutta yleensä ei. Kyllähän linkit saattavat olla hyödyllisiäkin, mutta täällä Napussa en jaksa ottaa kantaa kaiken maailman uutisten sisältöön. Voitaisiin vaikka vähentää tuota linkkien arviointia täällä Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:15

Ei jaksa kiinnostaa.

Lisätty: 13.07.2009 - 21:14

Sen verran innostuin, että tutkin asiaa oikein perusteellisesti. Huomasin, että molemmilla on kaksi silmää. Sydämistä en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:30

Liikaa linkkejä, suurin osa täysin hyödyttömiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:33

Samaa mieltä. Hurjattan tietokonekkin on rikki, kun se ei enää kirjoittele kirjeitä minnekkään. Että eiköhän mennä kiltisti kotiin. Meitä on petetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 14:03

Eipäs innosta eikä kiinnosta moinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:20

oliskohan kysymyksen pieni kohdennus ollut paikallaan, rönsyilevästä uutistarjonnasta ei muuta selviä kuin se että paljon on 'isästä' riittänyt jutunaihetta ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:19

Tuuttuja tietty.