Sateinen Helsinki,miten muu maa voi?

Lisätty: 13.07.2009 - 12:32

Ei lähetetä sateita täältä,vaikka tekis mieli :-) mihinkään,mutta olis kiva tietää missä itsekunkin "täällä" on,jos mahdollista?

Lisätty: 13.07.2009 - 17:33

OPOY! Hesassa NYT paistaa aurinko,mites Onttolassa sää on ja mites sää itte?

Avainsanat: sateista säätä helsinki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 13:55

Täällä vain kysellään ja jutellaan säästä 15 kertaa päivässä? Eikö ihmisillä ole muuta keskusteltavaa kuin sää? Mites sää?

Täällä on satanut viikon aikana kaksi kertaa: ensin Ma, Ti, Ke ja toisen kerran To, Pe, La,Su ja nyt Ma edelleenkin sataa!

Kysyjän kommentti

Turus just nyt paikallista aikaa 19.20 on aurinkoista,kuulin mutten kunnellut säätiedotusta,kiinnosti vain loppuviikon sää,kummallisesta syystä>vapaalle pääsee tää ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 11:48

joo reippaasti täällä Hesassa satelee,
tuli vaan mieleen että mitenkähän pärjäilevät nämä ympäristötaiteilijat, tänään nimittäin oli tarkoitus rakentaa rautatientorille labyrintti 100 000 gerberasta?

Lisätty: 13.07.2009 - 15:53

ilo ilmoittaa koko napsukansalle, Helsingistä sade on loppunut (ja siirtynyt sinne teidän muiden tonteillenne)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 11:59

Seinäjoki, 13.7.2009 11:40 Suomen aikaa
Lämpötila 18,4 °C; kosteus 65 %; kastepiste 11,7 °C; kaakkoistuulta 4 m/s; puuska 6 m/s; paine 1012,4 hPa; tunnin sadekertymä 0,0 mm (11:00); 12 tunnin sadekertymä 1 mm (9:00); puolipilvistä (4/8) (9:00); näkyvyys 10 km (9:00).
www.fmi.fi/saa/paikalli.html...ein%E4joki

ei onneksi ole tänään vielä satanut,
ja älkääpäs lähetelkö sieltä stadista tänne sadepilviä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:25

satanut koko päivän täälläkin,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:39

Piti ajella täältä Keski-Uudeltamaalta Vihdin kautta Pirkanmaalle, mutt en taida lähteä seikkailemaan tuonne kaatosateeseen. Napsuttelen tällä toisella koneella,jonka juuri saina, kun oma kone on ihan tilessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:40

täällä pohjoisessa , vantaallakin tulee vettä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 12:48

Just tääl o henkitettävi säide armoll olla tääl, harmitta noi maailma parem klossit jotka alaarvosest edes nousee ja takas laskee , ne yleens kehuva kalsonki kenel lipu o eteen keltast ja taa päi vihriä. sää salli vaik Turun lossi kuskiki sanova näkö heikkene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 13:08

Lappeenrannassa sataa, jyrisee, salamoi, ja taas sataa. Kauppareissun onnistuin tekemään kolmen sateen välissä. Ja vettä kun tulee, sitä tulee rankasti. Tyyntä on ja pimeää. Ei ilman valoja sisällä oikein näe mitään tarkempaa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:55

Hilirimpsis hei!!

Meillä täällä Keminmaassa muksujen kanssa otetaan aurinkoa ja suunitellaan rannalle lähtöä ;) Aurinko paistaa ja lämmintä on!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 14:03

Erittäin sateinen Lahti. Hmph
Jo niitä aurinkoisia kelejä voisi tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 14:21

Harmaata Jyväskylässä, ei kai kauheasti ole satanut (tosin en näe kopistani kovin selvästi ulos). Jännitän pääsenkö kuivana töistä kotiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:10

Keskeytin lahden lomani juuri tuon takia.
Torstaina luvattiin aurinkoista viikonloppua lahteen, mutta paskanmarjat, satoi kaatamalla joka yö ja ihan kiitettävästi päivälläkin. Eilen (su) oli sentään iltapäivällä aurinkoista joten pääsin uimaan. Tänä aamuna satoi rankasti jälleen ja pakkasin kamppeet ja lähdin ajamaan kohti itäsuomea, tosin koko matkan on satanut ihan samalla tavalla. Nyt istun karvion kanavalla ja katselen kuinka maa saa kunnon kastelua... Enää noin 80km ja pääsee kottiin, persauksilleen meni tämä "loma". Kuukauden päästä uudelleen ja siinä välissä trippi vaikka kajaaniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:02

meillä ei tänään ole vettä satanut pisaraakaan ja nykin just aurinko näyttäytyy vaikka hieman tuolla on kyllä pilviä, mutta ei haitaksi, huomenna saaristoon tutkimaan ja hutkimaan, toivottavasti ei silloinkaan satais muutamaan päivään.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:19

Loistava kesäinen sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 17:23

Oulussa sadekuuroja. tottakai iskee aina just kun oon matkalla johonkin pyörällä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:18

Seinäjoella ei ole satanut. Ihan hyvä ilma on ollut. ^-^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 19:42

Säästä keskustellaan jos ei muuta keksi, mutta vastaan kuitenkin koska haluan olla kohtelias =)
Sataa, sataa ja vielä vaan sataa, se on jo monta sataa.
Ei, mutta oikeesti. . . . tänne pohjois-savoon on luvattu sadetta 50mm verran, joten kyllä sataa.... =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 10:20

Sataa, sataa ropisee, pilipilipom!