Onko Teillä kesä(loman) aikaikaisia suunnitelma joita on mahdollisuus toteutaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 16:14

lenkkiä olaan tehty tuon asuntopelin kanssa sinne sun tänne ja nyt huomenna saaristotietä tutkimaan sitä sun tätä, jot oikein kivasti on mennyt ja vielä on isännällä lomaa jäljellä, jot reissua pukkaa , ei isoa , mut jotain täällä lounaises-suomessa ja ehkäpä tuolla porvoonkin suunnalla vielä tehdään..

Kysyjän kommentti

Ensimmäisen kerraqn nämä erinomaiset vastaukset laittoi Timpan tosiaan miettimään ja tossa lattialla heittelin aikani noppaa ja tulos tämä.kiitos ja nautillosta kesän jatkoa.Timppa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.07.2009 - 02:48

Minä vähän pihan kunnostus töitä kiirehdin, Lappeenrannasta Timppa asuntovaunulla tulee käymään, ja minä sen parhaimman puoleni silloin näytän, pihasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 02:55

Kyllä vakaa aikomus on mennä ainakin kaunissaareen Kotkan edustalle
www6.worldisround.com/photos.../173_o.jpg
ja sitten kalakukkoja katsomaan Kuopioon, no ainaskin veljmiestä ( patsaana ). yle.fi/ecepic/archive/00119/...19406b.jpg
Sitten sinne Etelä-Norjan vuonoille syksyn aikana joikaamaan jumppiksen kertomalle vuorelle ( oli siitä oikein kuvakin, mahtavat näkymät ). Nyt löyty kuvakin melkein sama www.olympia.fi/pics/journeys..._small.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 02:55

no tarkoitus olisi ottaa mahdollisimman löysästi, rannalla ja vähän vettenkin päällä, ja onnistuuhan se jos nämä ruokakunnan korkeinta määräysvaltaa käyttävät tahot puutu asiaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 06:52

Suunnitelmia on vaikka muille jakaa.
Yksi on tullut jopa toteutettua, uusi puulato. Siinä sivussa meni muutama pihapuu nurin ja nyt ne ovat siisitissä pinossa uudenuutukaisessa ladossa.
Kukkapenkin uusiminen jää syksymmälle. Sen yhteyteen tulee ehkä suihkulähde tai jotai, kun suunnitelmat hautuvat.
Tänään alkaa työprojekti, joka tulee viemään aikaa jopa Napsulta ja mökkeilyltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 07:26

Elokuussa matkoja, eipä juuri ehdi kotona olla kuin muutaman päivän.
3-6.8 Riga www.rigatourism.lv/EN/Channe...efault.htm

11-13.8 Helsinki www.hel.fi/wps/portal/Helsin...fi/Etusivu

17-29.8 Grönlantiin Islannin kautta.
www.visiticeland.com/
www.greenland.com/content/en...sh/tourist

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 08:03

Lomasuunnitelmat sen verran vaatimattomia, että varmasti totutuvat eli mökkeilyä, veneilyä, kesäteatterissa käyntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.07.2009 - 09:10

Vaatimattomat ovat köyhän eväät. Ristiinassa poikkean pikapikaa, sekä elokuun aikana Verlassa. Sekin pikavisiitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:22

En voi tehdä lomasuunnitelmia, mutta ajankäyttöä voi tapailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:57

Vielä viikko lomaa, ajattelin viedä pojan ISOON laivaan eli miniristeilylle.... tai sitten käymme ihan Tallinnassa tai Ruotsissa käppäilemässä.... ei sen suurempaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 11:05

Sadetanssi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:10

kaikki suunnitelmat on tähän mennessä toteutuneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 13:36

Lomat pidetään syksymmällä tai talvella,nyt pusketaan töitä ja pistetään sukan varteen.Tällä hetkellä vapaapäivillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 14:06

Pitäisi vielä Tampereella poiketa ja ehkä Korkeasaaressa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 15:02

Tänään vaihdan maisemaa, mikäli tuo sade hellittää, ja lähden Vihtiin. Jos en lähde, niin ehkä huomenna. Tai sitten en lähden Vihtiin vaan menen Pirkanmaalle. Huomenna tai ylihuomenna. Suunitelmia ei oikeastaan ole. On vain aikeita, jotka saattavat toteutua tai jäädä toteutumatta. Sen sijaan saattaa toteutua jotain aivan suunnittelematonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 18:30

kuljeskella Suomenlahtea Haapasaaresta Hankoon ees taas, kaikki kivet pitäis kolistella ja karit kartoittaa, muutenkin rentoa rantarosvoilua harrastaa, mahdollisuksia on (osa on jo käytettykin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 21:33

Kyllä on (= oli, lomani meni jo), kaikki muut totetuikin melkein, mut se komeroitten/huushollin perusinvestointi/putsaus/perkaaminen, turhan pois heittäminen ei sit onnistunukkaa. Mistähän tuo sit johtuikaan?? Ikävien asioitten siirtäminen tuonnemmas, vai mikä lienee:D

Lähteet:
epäilen tuot viimeist kommentiini:), mut jos löytyy joltain lohdutuksen sanoi, niin en pane hanttiin...