"Ihonalaiset rasvakertymät sulavat kuin lumi kevätauringossa!" Kuinka paljon mainoksissa saa valehdella?

Lisätty: 12.07.2009 - 17:00

www.trimgel.fi/?gclid=CMGWn-...3godHGbdJA

Avainsanat: trimgel

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:27

Minusta ei saisi ollenkaan valehdella, tiedä nyt sitten.

Kysyjän kommentti

Ei saisi valehdella, ei.
Mitä siitäkin tulisi, jos minä lupaisin asiakkaalle rakentaa hänelle talon ja ottaisin rahat ja sitten sanoisin, että "Hölmö kun uskoit"? Taitaisin päästä lusimaan pitkäksi aikaa? Niin joutaisivat nuokin huijarit. He narraavat yhteensä paljon isompia summia, kuin yhden talon hinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 17:16

mitä ei kait niissä sais ihmisille valehdella. jos ei tehoakkaan niin kuin pitäs. minä en ole niihin kajonnut lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 18:00

mainoksissa valehtelu on käytäntö ympäri maailman,ei mitään rajaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.07.2009 - 18:08

Ilmeisesti mainoksissa saa valehdella niin paljon kuin sielu sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 18:34

hömppäjuttuja ovat nuo ihmeaineet,
tiedä mitä niissäkin oikeasti on

80-luvulla olin töissä eräässä ravintolassa ja pyöreähkö naistarjoilija oli saanut lääkäriltä mirapront-nimisiä laihdutuspillereitä, niitä hän popsi, kilot karisi mutta pää pimeni, ei tarvinnut syödä eikä nukkua ja kävi ylikierroksilla, niissä oli myös amfetamiinia, ja sittemminhän ne kiellettiin ainakin Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 18:48

Voihan jukratti miten ihana mainos. :D Tuntu kohta, että pitäiskös uskoa sitä ja tilata mokomaki ihmegeeli vai mikä se oli. Sais unelmavartalon :D Makean syöminen vaan on niin ihanaa, että mitä sitte tapahtuis jos ei se enää maistuiskaan. Mistäs sen tyydytyksen sitten kekkais :D Höh! En halua..

Kyllähän nuo mainokset ovat suurimmaksi osaksi täyttä hömppää minun mielestä. Kait sitä saa valehellä ko sitähän ne noissa tekee. Miten se andyki räjäyttää lian pois, ei meillä vaan ole vieläkään räjäyttäny :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:09

Busines is busines.Itsestähän se on kiinni mihin uskoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:22

Kuten Ramona toteaa, täyttä kaupallista bisnestä. En oikein jaksa uskoa moiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:25

tuskimpa valehteluun on asetettu minkäänlaisia rajoja. Aivan uskomaton tuokin mainos, ihmetyttää kuka noihin uskoo. Mutta aina löytyy ihmisryhmä joka ajattelee epätoivoissaan, että jospa nyt olisi tuloksia tekevä ihmeaine keksitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:41

vanha hyvä nyrkkisääntö kuluttajalle:

- jos joku mainos kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei olekkaan totta -

noista pyöreistä lauseista ammattitaitoinen juristi puhuu firman kuiville jos joku rupeaa käräjöimään, "eihän se ole mainostajan vika jos joku erehtyy liikoja uskomaan"

se on vähän sama juttu kuin noiden savolaisten kanssa

- oma vastuus mitä ymmärrät ja uskot -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 20:22

Huhut ovat totta. Väestötutkimusten mukaan jatkuva laihduttaminen ja lyhempi elinikä kulkevat käsi kädessä. Varsinkin jos kiloja karistetaan pelkästään ruokavaliolla.

Lääkäri antoi lihavalle potilaalle ison purkillisen iloisen värisiä pillereitä.
- Miten näitä otetaan? kysyi potilas.
- Kaatakaa ne vain viidesti päivässä lattialle ja poimikaa sitten yksitellen takaisin purkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 00:17

Toiveita voi herättää rajattomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 08:21

Jotenkinhan tuohon laihdutustuotteiden mainontaan ollaan puuttumassakin. Ihmisten huijaamistahan se on suurta bisnestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:03

Eikös siihen pitänyt tulla joku laki,ainakin kauneuspuolen mainoksissa, että niissä pitää olla jotain perää,mitä tuotteesta kerrotaan. Tiedä sitten. Minä en ainakaan usko kaikkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 16:34

lakikin jo sellaisen huijauksen kieltää, mutta silti sitä vaan näköjään tapahtuu, joka päivä huihjataan jos jossain mainoksessa..et mielinmäärin vaan toinen toistaan lupaavanpia juttuja laihdutukseen tulee ja on siellä varmaankin ostajia, kun niitä tuotteita paljon mainostetaan, joilla ei hoikkene kuin rahapussi tai pankkitili..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.07.2009 - 16:37

Käytännössä voi valehdella niin paljon kuin haluaa/kehtaa