Onko tapahtunut joukkopako? Ei yhtään kysymystä eilisen jälkeen!!!!!!!

Avainsanat: joukkopako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 12:22

näin kesällä ilmaantuu kaikenlaista muutakin puuhaa yötä päivää ...

- niin mehän kaikki oltiin siellä Lappeenranassa karhujuoksussa -

Kysyjän kommentti

Täytynee uskoa, että karhut teitä juoksutti. En tosin yhtään karhua nähnyt, enkä myöskään napsulaisia, mutta nämä helteet tekee kaikenlaisia tepposia meille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.07.2009 - 10:09

Ihan ajattelin samaa,sinun kanssa,kun näyttä olevan tosi hiljaista. Kyllä porukka alkaa kohta heräilemään..Tulevat kurkkii mitä Napsuun kuuluu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 11:28

Vastaus löytyy jo kysymyksestä, eli kategoriasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 11:39

Tuskin nyt niin dramaattista,mutta luulisin heinäkuun-syndroomaksi.Suomi on lomalla ja kansa matkoilla;itse kukin jossain.Huolestuttavan hiljaista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 11:59

Huomentapäivää vaan, pakoretkel en ollunna, vaan eilen ilta - yö kello yhteen oli meitil noin 20-30 nuorta miestä saunomassa ja muistelemassa 'nuoruuttaan', eli ovat kaikki tunteneet toisensa jo lapsesta asti ja aikovat viettää kerran vuodessa koko porukka ryhmäkokoontumisen entisen koulunsa pihalla, mutta kun keli oli tuollainen niin iltasella sanoin, jot tulkaa vaan tänne meitille, osa saunoi ja juteltiin, kyllä nuoret ovat sitten ihania ihmisiä ja niin avoimia:) Ite kävi jo aamusella polliisilaitoksel hakemassa (vihdoinkin) sitä sinne jäänyttä henkilökorttiani, kun kävin tekemäs tuon auton naarmuttamisesta rikosilmotusta silloin viime maanantaina, et tämmöstä tääl napsuttelun kans, tänään ehkä ehtii enemmän, mukavaa sunnuntaita myös itse kullekin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:37

Joo se on tää kesä se tämän tekee. siksi täällä ei kerkeä kukaan niin paljoa olemaan kuin syksymmällä. yöllä en minä koneella yleensä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 12:41

Keän riemut kutsuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 13:40

Vaivuimme horrokseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 14:16

Älä peljästy, tulemme toki takaisin, jos hyvin käy! Koira-ja kissaystävät odottaa, pakko mennä ja niin mielelläni sen teenkin. Mennä omaan saareen venellä, mökkiin ja saloille!!! Timppa ratsastaa muuten vieläkin sillä karhulla, ties missä asti korvessa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 15:22

Mie oon töissä vaan ahertanut ja työpäivän tai illan jälkeen ollut ihan naatti. harvinaisen raskaista työvuoroja on ollutkin viime aikoina. Eikä täs ole ilon aiheita ollut paljoa muutenkaan. Täytyis piristyä, ehkä sitten kun pääsee vapaille muutaman työvuoron jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 16:19

Illan ilot otta palan aamusta mukaansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 19:51

Tääl ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 13.07.2009 - 02:34

No nyt takaisin kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 10:50

Kesällä ihmiset liikkuvat eli oleilevat ulkona mikä on tervettä. Moni on lomalla.