Pitäisi kerätä käpyjä talveksi... vaan enpä taida jaksaa? 15 tapaa, joilla laiskuus maksaa rahaa!

tarkkamarkka.com/blogi/2009/...saa-rahaa/

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 20:48

Jotkut ovat auttamattomasti ohi kohdallani. Joitakin en edes ymmärtänyt. Säästänyt olen tähänkin asti kaikessa ja ollut nuuka. Olen mielestäni onnistunut tähänastisissa tavoitteissani. Ja matka jatkuu.

Kysyjän kommentti

Tiesitkö, että Sentinvenyttäjän opas sisältää sekä ”Tarkan euron keittokirjan” että lukemattomia käyttökelpoisia Eu-säästövinkkejä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 12:14

siinäpä ohjeita . täytyypäs tehdä parannus ja ottaa onkeensa neuvoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 12:33

Hmm...
Ei oikein osunut Forbesin lista.
Kohtaan yhdeksän sanoisin, että annan mieluummin ylimääräiset roinat pois, kuin myyn.
Kohta neljätoista... Mitä väliä sillä oikeastaan on? Nousin viikolla kahtena aamuna viideltä, koska oli töitä jotka oli tehtävä. Muiden päivien ei luulisi herra Forbesia kiinnostavan?
Jos jokainen vähentäisi kulutustaan 30 prosenttia, niin siitä syntyisi sellainen lama, että ei pahemmasta väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:05

Mielenkiintoisia vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:17

no listat on aina listoja, joiltain osin ihan sopiviakin, toisaalta on niitä käpyjäkin kakarana kerätty oikein urakalla, siemenien takia ja kuivia poltettavaksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:31

Kyllä olis kallista elää tuon listan ohjeiden mukaan!
Kävyt 40-, 50-lukujen taitteessa kerättiin talvella hakkuualueilta. Tuli monta vesikelkallista vedettyä kauppaan käpysäkkejä. Kyllä kauppias niistä kilohinnan maksoi.
Tulipa tehtyä omatekoinen kiipeilyketjukin jalkkoihin ja "setolkan" remmeistä turvavyö puun ympärille. En pudonnut kun hain kasvavista tukkipuista kävyt.