Vaalitko terveyttäsi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 17:10

Vaalin,koska tämä body on mun ainoa ja pitäis vielä kestää,kestää...enkä ole mikään Duracell-pupu.Syön ja juon mahdollisimman järkevästi,tarkoituksena välttää syöpä(jos mahdollista)-,sydän-ja verisuonisairaudet.Ravinnon lisäksi liikuntakuviot hyötyliikuntana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 09:51

En mitenkään erikoisesti. Syön terveellisesti, juon vähemmän terveellisesti ja poltan tupakkaa joka on kuolemaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:59

kohtuullisesti, hyvin kohtuullisesti
liikun, yön, juon ja murehdin kohtuullisesti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:04

Säännöllisen epäsäännöllisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:49

söönölisen epäsöönnilesti menee tämän muorin elo...mutta syksyllä alkaa toivottavasti menemään säännöllisemmäksi, ainakin niin olen fundeeran...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 11:11

Omasta mielestä kyllä vaalin, mutta lääkärini mielestä en tarpeeksi, jos puhun hänelle totta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 11:16

Apinoilla toteutetun tutkimuksen mukaan vähäisempi kalorimäärä vaikutti merkittävästi myös riskiin saada syöpä-, diabetes tai sydän- ja verisuonisairauksia. Pienempi kalorimäärä vaikutti hidastavasti myös ikääntymiseen liittyvien sairauksien etenemiseen, kuten aivojen surkastumiseen ja sydänsairauksiin.

Että näillä vinkeillä tänään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 11:51

Pyöräilen, uin ja kierrän frisbeegolfratoja, normaalia liikuntaa.
Kuntosalit kuuluvat muille, kunto pysyy korkealla normaaleilla
päiväaskareilla,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 11:59

en niin paljon kun pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 12:08

50. huolto vieläkin menossa.Hihna luistaa kun vaan löytyis mikä niistä vai useampi.

Lähteet:
Seuraavaksi hammashihna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 12:12

yritän parhaani, mutta herkuttelen välillä, turmiollista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 12:13

en tällä hetkellä,,lomalla suomessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 13:55

Pyrin vaalimaan. Ruokavalion ja liikunnan merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:06

Liian huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 19:29

kYLLÄ JOLLAIN LAILLA VAALIN. SYÖN VERENPAINEEN LÄÄKKEEN JOKA AAMU, ET EI UNOHDU.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:22

Toistaiseksi olen vielä kohtuullisen terve. Yritän syödä omenan päivässä.