Karhujuoksu?

Tuosta Timpan vastauksesta Pamplonan härkäjuoksuun sain ajatuksen, että jäjestettäisiin vaikkapa Lappeenrannassa karhujuoksu, jossa päästettäisiin kaduille lauma ärsytettyjä karhuja, joita turistit sitten sasivat huvikseen pakoilla.
Kuka enää sen jälkeen kehtaisi mennä mihinkään härkäjuoksuun, kun tarjolla olisi oikeaa tosimiesten touhua?
Eikä niitä karhuja tarvitsisi edes ärsyttää, kun pitäisi vähän paastolla.
Kyllä turistit niin hulluja olisivat, että kansoittaisivat Lappeenrannan ainakin viikoksi?

Lisätty: 11.07.2009 - 11:20

Pitihän se arvata, että kaikki on jo keksitty. Tarvitaan vain Onttopohja löytämään missä.

"Kaverukset olivat vaeltamassa Kuusamon korvessa ja huomasivat, että tunturin rinnettä lähestyy iso, nälkäisen näköinen karhu.
Toinen kaveri alkoi kiireen vilkkaa vaihtamaan lenkkareita kumisaappaiden tilalle, johon toinen ihmettelemään, että eikö tuo ole turhaa, sillä et voi juosta nopeammin kuin karhu edes noilla Karhu-lenkkareilla? Toinen vastasi, että ei minun tarvitsekaan, riittää että juoksen nopeammin kuin sinä."

Avainsanat: karhujuoksu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 09:53

Olette valitettavasti myöhässä. Juhlat olivat jo Kuusamossa.
karhujuhlat.fi/ohjelma.htm
Karhujuhlat olivat tänä vuonna kaksipäiväiset!

Perjantai 26.6. päivätapahtuma klo 10-19, ilmainen sisäänpääsy

Klo 10-20 Karhumarkkinat
Klo 13-16 Karhukatusählyturnaus
Karhujamit Housebändinä Karhujamiorkesteri
Karhukaraoketeltta avoinna

Karhukilpailussa oli 4 rastia, joissa tehtävänä oli pussihyppely, munan kuljetus lusikassa, vesilasin kuljetus ja karhunjuoksu makkara suussa. ...karhua pakoon....

Kysyjän kommentti

Nähdään ensi vuonna?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 01:40

Papiti,nyt mainio aloite MEKille,varmaan tulisis toinenkin kiinalaisten valtuuskunta eksoottiseen karhujuoksuun tai pietarilaisia uusrahvaita eikus rikkaita."Kilpaa karhujen kanssa Kaamasen tiellä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:40

No, aivan varmasti. Sie näkisit siellä minutki.:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:57

Kyllä Laoeenranta olisi täynnä porukkaa.Olisin taatusti mukana. Eiköhän vietetä NAPULAISET kesä-päivä Lappenrannassa. Jos vaikka nähtäis TIMMPPA....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:33

Mainio ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 07:28

Jep.Eikun sanoista tekoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:11

Voin mie Lappeenrantaan lähteä, mutta karhuista en niin välitä.
Karhunkierros riittää miulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:33

Karhujuoksu taitaa olla vaarallisempi laji kuin härkäjuoksu. Härkä ei esim. osaa kiivetä puuhun, niinkuin karhu. Siellä Pamplonassa on myös tuossa härkäjuoksussa aina paljon härkiä. Tuntuisihan se aika hurjalta startata kujanjuoksuun Lappeenrannan torilta vaikka 50 karhua kintereillään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.07.2009 - 09:41

Tervetuloa, mahtuuhan tänne, kun on pinta-alaltaan paljon suurempi kuin Helsinki. Voi mennä karhun etsiskelyksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:07

no jos niitä oikeita karhuja ei saa rääkätä tollaisilla sirkusmenoilla, niin voisihan siellä Lappeenrannan torilla vapauttaa viisikymmentä tulospalkaista verokarhua periaatteella pelaustukoon ken voi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:39

huh huh sanon mie ja en kyl nallejuoksuun alkais, onks siin mittää järkkee... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:07

Taidan jättää väliin moisen juoksun.