Kaikki on kaupan, vai onko?

Haudankaivajat tyhjensivät ja myivät uudelleen hautoja
www.verkkouutiset.fi/index.p...p;Itemid=6

Avainsanat: haudat kiertoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 22:30

kaikkea ne ihmiset tekevät rahan eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 22:31

no Amerikassa kaikki bisnes on mahdollista, meillä ei haudankaivajat tuohon pysty, seurakunta ehkä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:38

onneksi ei ole nuo hautausmaat yksityisten omistukses, vois käydä täälläkin noin...ain joku keksii kuiteskin filunkii....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:39

Ihan mahottomia juttuja tuolla maailmalla tapahtuu ja siellä on tosiaan kaikki kaupan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 23:20

Haudankaivajien palkkoihin on myönnetty kuoppakorotus. Asianomaisilta on tiettävästi jäänyt hämmästyksestä monttu auki. Lama on lama eikä sitä tällaisilla pikkutempuilla paranneta, ei edes helpoteta.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 23:33

Kaikki ei ole kaupan onneksi amerikkalaisista huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 23:38

Kaik ei ol kaupan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 23:58

Tuota ajattelin ennen lukemaani liitettä.minulta ei kyllä niitä osteta ja jos yritetään niin kaivaja samaan kuoppaan

Lähteet:
Rajansa kaikella !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:12

Kaikki ei ole kaupan, rikkaampaa ihmistä ei olekaan kuin hän, joka tiedostaa oikean ja omaa moraalin. Kaikkea ei kukaan saa mut jokainen jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:41

Eikös seurakunnat tee täällä ihan samaa? Ikuista hautapaikkaa ei enää myydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:18

Kunnon kierrätystä,luineen päivineen.Meikäläistä ei kyllä kierrätetä eikä tule 6jalkaa multaa päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:39

Bisnes on bisnestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 06:59

hautapaikkojahan myydään n. 25-30 vuodeksi, ja sitten kiertoon ellei uudetsaan makseta.
- arkkuja krematorionhoitajat ovat myyneet toiseen kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 09:58

Tulevan hautapaikkani saa minun puolestani ihan vapaasti myydä, vuokrata, rakentaa tai hävittää. Tai vaikka perustaa sen paikalle ongelmajätteiden käsittelylaitoksen, kalanviljelylaitoksen, kaatopaikan tai yleisen wc:n. Hienoa olisi tietysti jos omaiseni hyötyisivät, eivätkä jotkut trokarit tai huijarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:09

Eipä ole kaikki sentään kaupan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:11

Sairaanloista puuhaa.
Tosin amerikassa kaikki on mahdollista.