Kumpi parempi. Nykytekniikka vai se 80-luvun, kun painoi nappia, niin alkoi toimia?

Avainsanat: tekniikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.07.2009 - 01:50

Digisysteemit on suoraan sieltä Esterin youknow;talouskoneet elää kolmisen vuotta ym.ymAikakone vois kiepsahtaa takas 80-luvulle ja itse tietty mukana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 22:01

no selvähän se, että kahdeksankymmentäluvulla meikäläiselläkin kaikki toimi paremmin, mutta aikansa kutakin, ei hasummin käy nykyäänkään ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:02

Kyllä alkoi mennä metsään jo 80-luvulla toimimiset. Minä piirsin insinöörien suunnitelmia manuaalisesti 60-, 70 ja 80-luvulla, enkä nähnyt että nappia painamalla mitään olisi tapahtunut.
90-luvun alussa taisi CAD-systeemit alkaa pelittää, kun sain kenkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:04

jos tuota tv tarkoitat niin oli se mukavampi yhdest kakest painella noit napuloit, kuin näist nykyisest kahdest , ennen kuin saa töllöttimeen ees kuvaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:08

Nyt mahtuu sytkärin kokoiseen soittimeen niin paljon levyjä, että vinyylinä niiden kuljettamiseen olisi tarvittu rekka.
Loistavasti tämä nykytekniikka pelaa ja äänenlaatu on loistava verrattuna 80-luvun muovikoteloisiin Philipseihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:23

kyllä se helpompi oli 80 luvulla. nykyää on niin paljon piuhoja, koneita ja kaukosäätimiä, hyvä että sekaan mahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:43

Tahtoo takaisin 80-luvulle. Osasin niitä koneita sentään käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 23:48

Nuuuh.. täytyy sanoa, että ennemmin siellä 80 luvulla olis telkkua tuijotellut. Nykyään uupuu joskus tekstitykset, puhe menee hitaammin kuin kuva +++ Ärsyttävä digiaika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:33

nykytekniikka parempi,
huomattavaa kehitystä kameroissa ( digikamerat vasta 90-luvun puolivälissä),
tietokoneissa,
telkkarit ei enää paksuja rotiskoja, ym, ym

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:49

Kyllä minä tätä nyky tekniikkaa kannatan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:12

Vaikka välillä hermo meneekin niin kyllä se on se nykytekniikka.