No, naksukurkoosen kaikki toki tietää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 21:49

en mää ainakaan tierä, mis ihmeen tynnyris mää olen kasvan , kun tääl puhutaan sellaist kielt, jost mää en ymmär mittää .. ihmettelee taas, eikä ossaa etes aravata moista sanaa.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 21:55

Tupajumi tai tukkimiehentäi, jotka rouskuttavat puuta.
Kuolemankello naksuttaa muuten vain.
Se on siis kuoriainen, eikä uhkaus tai pelottelu! fi.wikipedia.org/wiki/Kuolemankello

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:03

Joku se on joka naksuttaa :D Mikä lie. Olen kasvanu kait samanlaisessa tynnyrissä kuin ciby, en ole kuullu koskaan tuommosta nimeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:42

Joku naksutteleva otus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:06

Kolmas tynnyrissä kasvanut:onko se joku kurkonen,juotava,ginilonkeron tyylinen,mainoksessa olen nähnyt kurko-jotakin,nuorehkot pöllähtäneet miehet juovat joukolla ja naksuttelevat sormiaan,niinku WestSideStoryssä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:32

Ennen vanhaan joka torpan naksuttelija eli tupajumi. Kuolemankellot ne siellä ylähirsissä napsuttelloo, sanottiin.
fi.wikipedia.org/wiki/Kuolemankello

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:12

En mää vaan tiedä-