Osallistuisitko Pamplonan härkäjuoksuun?

static.iltalehti.fi/kuvagall.../11882.jpg
Minusta tuossa ei ole yhtään päätä eikä häntää.

Avainsanat: pamplona härkäjuoksu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 21:23

eipä ole tullut mieleeni, eikä taida tullakkaan ...

Kysyjän kommentti

Niin, minustakaan tuota ei kannata edes ajatella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 21:37

en missään tapauksessa osallistu mihinkään sen tyyppiseen rientoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:40

Olen käynyt paikanpäällä, näytti kyllä paikka paikoin sen verran ahtailta ne kujat, että en uskaltaisi osallistua aitoon Pamplonan härkäjuoksuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:40

No en missään tapauksessa. Kauheeta touhua. Mikähän siinäkin se idea oikein on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:55

tuota juttua kun iltiksen lööpist luin, niin mietin mikäkös siinä mahtaa olla tarkoitus, miehisyyden osoitusko vai huuluuden näyttäminen .. ei tervet touhuu laisinkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 23:49

Ihan hullun hommaa.Mikä hemmetin into siinäkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:08

No eihän siinä olekaan päätä eikä häntää,paitsi härkien.Turistit kamalassa kännissä häröilee härkien edellä minkä kerkeevät,joskus jollekin käy pikkasen kalpaten,mutta mokomaan riittiin on pakko niiden osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:27

Kiviniemi vaatii Korhosta vastuuseen vaalirahakohusta ...
- Viimeisin viesti: eilen
... muisti on kuin Pamplonan härkäjuoksuun osallistuvien ajatukset ennen tapahtumaa; ... Tarvitaan ilmeisesti lisää poliittisia uhreja, ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:03

En jos ei pakoiteta.Ne on ärsytetty toisin kiun karhut ja ovat hiomattavasti suurempia.

Lähteet:
Huvinsa kullakin kuin härkätaistelulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:12

No en todellakaan!Tuo vaan on niin perinteistä kulttuuriin liittyvää toimintaa että...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 01:55

Siis ihan älytöntä , ei päätä eikä häntää ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:50

En taatusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 11:47

Vaikuttaa aika sairaalta touhulta.
Usein ihmiset vammaantuvat ja jopa kuolevat tuossa huvissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:12

Ehkä, voi siltikin olla että tulisi viime hetkellä rusakko pöksyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 20:45

Ei missään tapauksessa en ymmärrä tollaista lainkaan. vaikuttaa ihan hullulta touhulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 22:12

Tyhmempää ajanvietettä ei voisi olla. Huvitellan omalla hengellä

Lisätty: 11.07.2009 - 22:14

Tyhmempää ajanvietettä ei voisi olla ,pelataan oman hengen uhalla.