Oliko nuoruutesi myrskyisä?

Avainsanat: nuoruus ja hulluus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 20:52

En nyt niin siitä myrskyisästä tiedä, mutta yhtä sun toista tapahtui. Enimmäkseen hyviä muistoja=)
Sanotaan nyt näin, että nuorena tapahtui paljon asioita, ompahan vanhana mitä muistella keinutuolissa istuessa.

Kysyjän kommentti

Sopivasti myrskyisä! =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 21:06

Olin liiankin kiltti siihen asti kunnes sain kevarin ja rupesin sillä pörrään pitkin poikin.. Sen myötä tuli myös oikea teini-ikä ja todella tapahtumarikas nuoruus. Älyttömän hauskaa oli ja niitä aikoja välillä kaipailen. Varsinkin sitä mun mintun vihreää näsäriä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:11

hauskaa enimmäkseen , tanseissa käyntiä ja poikia tiiraillen niinkuin kunnon teini konsanaan.. ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:13

Nuoruus oli todella ihanaa aikaa,ei huolta eikä murhetta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:22

mitäs nyt kuuskytäluvun alun hipillä,
kukka korvan takana ja kaikkia rakastettiin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:36

50-luvulla oli hyvin tyyntä ja rauhallista,tangoa tansittiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:36

sanoisin että oli tapahtumarikas nuoruus ( ja vielä aikuusempanakin )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:47

Kirjaimellisesti - onnistuin nimittäin upottamaan yhden purjeveneen, myrskyssä tietysti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 21:50

Olin kans kiltti, kunnes ajokortti muutti kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 22:26

ei niin kovin myrskyisä vaikka sattu ja tapahtu. välillä oltiin kiltisti kotona ja välillä karattiin..en tahtoisi silti elää samaa nuoruuttani uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 22:39

Kaikenlaista ehti tapahtumaan, mutta ei nyt myrskyksi asti kehittynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 23:51

Ei mulla mitään erikoista myrskyä ollu nuoruudessani. Olin tosi ujo ja sitten kun lähdin liikkeelle löysin pian ensimmäisen mieheni. Siinä sitä sitten alettiin perhettä leikkiin, kun esikoisemme syntyi reilun vuoden kuluttua. Kyllä se sitten yhtä pian loppui kuin oli alkanutkin. Onneksi järki oli kuitenkin jo ehtinyt vähän kasvaa muutaman vuoden aikana. Niin voin sanoa että : Nuoruus ja hulluus....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:15

Samoilla linjoilla VVn kanssa,Beatlesit,Rollarit ja piikominen("gastarbeiter") Saksassa,inter-reilaukset ja rajojen rikkomiskokeilut.Pitääs sanoa; muistelemista on sitten kiikkustuolissa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 00:19

Kyllä...Oli synkkä ja myrskyinen yö. Haavanlehdet havisivat aavemaisesti sateisessa yössä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 05:54

Oli liiankin, mutta en vaihtaisi päivääkään pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 10:43

Ei ollut niinkään myrskyisä,vauhtia kyllä riitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 11:25

Ei siitä mitään seitsemän päivää lehden juttua saa.
Festerit poikineen ja reilailut on tullut koettua,
mutta lienee suhteellisen normaalia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.07.2009 - 14:13

Kyllä! erittäin.