Apua!

Jos haluaa jonkun artisti keikalle jonnekkin tiettyyn kaupunkiin, niin mitä tehdä? Olen kuullut että kaupungille voisi laittaa postia tai jotain sinne päin mutta mikä osoite? Mistä? Ja mitä kirjoittaa ? Haluisin Cheekin, lohjalle. (IKÄRAJATTOMALLE KEIKALLE) mutten tiedä miten toimia, ja minne kirjoittaa?

Avainsanat: cheek keikat lohja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.07.2009 - 17:24

Eikös kaupungin kulttuuritoimi ole oikea osoite.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 17:35

tunnetko ketään ravintoloitsijaa tai jotain vastaavaa henkilöä, jos on tuttavapiirissä sellainen niin pyydä heitä taas sitten ottamaan yhteyttä kyseiseen esiintyjään, tai sitten kaupunkin kultuuritoimesta käydä antamassa ehdotuksesi, sellainnen taho sen pitäis olla , joka maksaa hänen esintymis kulunsa, no jos ei tuosta löydy,niin käy hänen sivustoillaan katsomassa oiskos siinä lähellä hänen jotain keikkaa...

Lisätty: 10.07.2009 - 17:41

cheek keikat laitoin ja sieltä tuli hänen kotisivut ja keikat, niin oli paljon keikkoja , joten koklaappas noin hakea, joskos pääsisit jo järjestetylle keikalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 17:40

Cheekille voi ainakin lähettää keikka pyyntöi : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:23

Täytä liitteenä oleva lomake, niin Pogram lähettää Cheekin heittämään keikan minne haluat, kunhan vain pääsette hinnasta sopimukseen. =)www.popgram.fi/tarjouspyynto.php

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:49

jos Cheek ei tule sinun luoksesi, niin sinun pitää mennä sinne missä Cheek on ...

tutkiskele keikkakalenteria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.07.2009 - 18:37

Jos menisit jonnekkin ohjelmaan, missä Cheek on vierailemassa.. Katso ohjelmia, missä julkkikset voisi olla vierailemassa.. Esim: Summeri ymss.. Sitten jos saa kysyä tai pyytää jotain siltä julkkikselta, voit kysyä että voisiko se tulla sinne keikalle, mihin haluaisit sen tulevann.. Siinäh luettavaa.. Mutta en ole varma vielä onko Cheek jo ollu jossain esim tosa Summerissa..;D