Minkä kirjan luit viimeksi?

Minä luin Melissa Hillin hömppäromaanin Älä unta näe. Kevyttä kesälukemista ja sen verran hyvin etenevä juoni, että varsinkin kirjan loppuosa piti suorastaan ahmia.

Avainsanat: kirjat lukeminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 23:18

Lueskelen Owe Wikströmin kirjaa Läsnäolon taito. Johdatus kiireettömään elämään. Taitaa olla kolmas kerta meneillään. Joku viisas on sanonut, että on parempi lukea yksi hyvä kirja kuusi kertaa, kuin kuusi hyvää kirjaa kerran. Aika hyvin sanottu, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 22:46

Aloitin juuri uudelleen Robinson Crusoen- kirjan. Olen sen lukenu joskus 10-vuotta sitten ekan kerran. Ostin kyllä juuri uuttakin luettavaa, mutta kun jo ehdin tuon kirjan aloittaan, niin se on pakko vetää loppuun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:04

Stephenie Meyerin Vieraan, oli kyllä ihana kirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 23:04

Viimeksi luin Brenda Jaggerin Nummien perijätär. Ja nyt on menossa varsinainen hömppä Diana Viimeinen vuosi, kirjoittaja Donald Spoto. Tosi huono kirja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:24

HJK mestarien liigasssa.
Kertomuksia tuosta historiallisesta kaudesta matkoilta ja peleistä.
Erittäin mielenkiintoista luettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:49

Eilen luin jonkin aikaa uudelleen hyllyssäni olevaa Pentti Kossilan kirjaa :Miten sairastumme - miksi parannumme. Pitäisi muuttaa korvien välissä tuo syömiskulttuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 00:50

elämäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 02:18

Dersu Uzala (ven. Дерсу Узала). Venäläisen tutkimusmatkailijan Vladimir Arsenjevin vuonna 1923 julkaisema kirja, joka kertoo hänen matkoistaan Ussurin alueella Venäjällä, sekä nanaimetsästäjän (1850–1908) nimi, joka toimi Arsenjevin ryhmän oppaana 1902–1907.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 05:52

Lapsi 312, Hans-Ulrich Horster. Sitä ennen Cooksonin Vanessan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 06:53

Raymond A.Moodyn kokemuksia kuolemasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:45

Jari Nenonen: Tohtori Vorsseli.
"Kirjaa ei ei ole tarkoitettu ahdasmielisille, mutta kaikille muille. Jos ei yhtään naurata, niin mene hyvä ihminen lääkäriin. Älä välttämättä Vorsselille." Sanoo kirjailija Jari Nenonen, joka myös ilmoittaa, että "Kirjoittaja EI OLE Kirjailijaliiton jäsen!!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:56

Sateinen kesäpäivä kuluu mukavasti Mari Jungstedt 'in tuotantoa lukiessa. Parhaillaan menossa: I denna stilla natt. Kyseinen teos on suomennettu nimellä Meren hiljaisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:17

Luen parhaillaan Wilbur Smithin kirjaa joka kertoo orja Taitasta :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 11:02

tosta lukemattomien dekkarien pinosta osui viimeksi käteen

Outi Pakkanen: Yön yli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 11:13

Miten noin raskas-soutisia kirjoja näin kesällä olette lukeneet:)

Minä luin Juoppohullun päiväkirjan ja nauroin niin, että pidensin ikääni 5 vuotta ainakin.
Justus on lukenut Lapsi 312, jonka luin itsekin vasta.
Nyt on menossa kirja Mies, rakkaus & seksi, mielenkiitoinen:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:00

Dekkarilinjalla Anne Holt: Presidentin salaisuus.

onttopohjaoylle vinkki: jos joskus pääsisit katsomaan Dersu Uzalan elokuvana niin mene ihmeessä....muistaakseni se oli japanilais-venäläistä tuotantoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:08

Viimeisimpinä Stieg Larssonin trilogian kaksi ekaa osaa,koukutuin niin etten malta odottaa syksyyn kolmannen pokkarin suomenkielistä versiota,oli pakko aloittaa ruotsinkielinen,mutta onneksi teksti ja tarina helpohkoa luettavaa.(Miehet jotka vihaavat naisia,Tyttö joka leikki tulella,Lufslottet som sprängde)Kirottua se kirja on jäänyt junaan,voi mun kanssani ja ehdin alottaa sopivasti...Murr minuu,potku persuksiin olis aiheellista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:19

Juoppohullun raskausarpia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:21

Se oli jokin ruotsalainen dekkari, Mari Jungstedtin, nimeä en muista koska luin useita hänne kirjojaan peräjälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 13:47

ihan viimeksi luin karttakirjaa...mutta ...iloa elämään , siinä on kaikkea hyvää tietoutta laihis laiselle, joskos kohta taas yrittäis alkaa senkin homman....:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.07.2009 - 21:30

Tänään luin Human evolutionary genetics:ä (M.A.JObling) opiskelujen takia, mutta viimesin kaunokirjallinen tais olla Andrea Camillerin dekkari Veden muoto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.07.2009 - 00:55

salkkarikirja annika ja amerikan unelma