Oletko ahkera tekstiviestien lähettäjä?

Nollasin kännykkäni tekstiviestilaskurin viime uudenvuodenaattona ja nyt se näyttää 152 lähettetyä viestiä. Työpaikalla ollessani lähetänkaikki viestit Fonecta Finderista, joten ihan koko totuutta tuo luku ei kerro.

Avainsanat: tekstiviestit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.07.2009 - 13:53

on paljon vietejä lähetelty ja vastaan ottettu, se on sellainen kiva tapa , muistaa kamuja jos ei ain jaksa tunnin maratoonia puhua...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 22:32

en ole, mutta kertyy niitä sittenkin parisataa vuodessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:34

voi voi..taidan välillä lähettää hieman liikaakin..sellaiset 300-400 viestiä per kuukaus näkyy olevan laskussa ja multimediaviestit päälle 5-20kpl.. pitäis vähentää, mut työ aikana ei ehdi kunnolla soittaa nii pakko laittaa sit viestii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:39

Minulla kans joka kuukausi vähintään 200 tekstaria laskussa. En vaan osaa soittaa. =) Tärkeimmät ja nopesti hoidettavat jutut hoidan soitolla, mutta kaikki muut tulee tekstattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:39

Olen niin hidas yhden sormen kirjoittaja että jos ei ole pakottava tarve niin teen sen läppärillä.Etunsa tietysti viestilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 22:51

Tyhjensin kaikki viestit joskus joulun aikaan, ja sen jälkeen en ole lähettänyt yhtään tekstaria. Muutama on tullut nimppareitten aikaan. Soittamalla hoidan asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:53

kyllä, kun työkseni puhun paljon puhelimessa, minulle on tullut "puhelinallergia", en viitsi millään soittaa kellekään, laitan mieluummin viestin. Se on nopeaa ja ei jää koskaan "suustaan kiinni". kyllä 500 viestiä.. noin kk lähtee, mulla on ystäviä joiden kanssa vietittelemmä ahkeraan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:28

Tietokoneella saa lähetettyä niitä ilmaiseksi joten laitan noin 50 viestiä kuukaudessa. Elisa/saunalahti/kolumbus liittymiin yleensä soitan koska se on minulle maksutonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:33

Tänään vastasin tyttäreni viestiin ja lähetin hänelle vielä yhden lisää. Vakkariviestikaverilleni lähetin vielä yhden. En ole laskenut tai katsonut, montako kuukaudessa, mutta ei kai kovin montaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 00:51

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 02:21

Aika harvoin kirjoittelen tekstareita. Yleensä lähetän eemelin tai sitten soitan.
Tekstareista:
Kannibaali tuli Ruotsista ja totesi:
- Johan tuli syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 05:53

En lähetä tekstiviestejä, en jaksa kirjoittaa. Ennemmin soitan, niin asia sillä selvä. Sähköpostia käytän päivittäin senkin edestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 06:58

Minä lähetän hyvin harvoin tekstiviestejä, soitan mieluummin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 07:02

Lähetän mieluummin textarin,kun soitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 07:57

on niin edulliset puhelut etten jaksa naputella, ja sitäpaitsi tekstiviesti on kalliimpi kuin yksi puhelu liittymässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 08:17

Mieluimmin miekii naputtelen textarin, kuin soitan elikä vastaukseni on aika paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:14

Varmaan keskikastia :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 09:26

En yleensä juuri ollenkaan tekstaile. Jos on viesti isolle porukalle, niin silloin on kätevä lähettää tekstiviesti, pitää tietysti olla se ryhmä perustettuna osoitekirjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:10

Olen todellakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:14

Soitan mieluummin,ei huvita naputteleminen,mutta kauaksi tekstailen,kun maksaa pal soittaa.En ole laskenut textoja,mutta ei montaa viikossa(kyllästyminen vastaamaankin,paitsi...).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:19

En ole, jotenkaan ern jaksa näpytellä kännykkää-.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 14:59

kyllä minulla on jokaisessa laskussa yli 100 tekstiviestiä. Tytöille tulee enempi kirjoitettua. Mummot eivät tahdo osata kirjoittaa puhelimilla viestejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 18:24

Kyllä olen tässä viime kuukauden aikana lähetin yli 600 tekstiviestiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:39

Joskus liiankin ahkera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 19:47

Soitan mielummin,kun alan tekstiviestiä lähettämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:04

Olen ihan mahoton tekstiviestien lähettäjä. Laittelen niitä päivän mittaan eräänkin.... Soitot jäävät sitte vähemmälle. Monesti käy niin, että laittelen viestejä ja sit kaverit soittavat heti saatuaan ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.07.2009 - 22:21

Olen ehkä liiankin ahkera tekstiviestittäjä. ^-^