Millainen tee on mielestäsi parasta?

Haudutettu vai pussitee? Musta vai vihreä tee? Lisäätkö teehesi maitoa tai sokeria? Itse olen haudutetun teen kannalla ja tykkään kokeilla eri teelaatuja. Enkä lisäile maitoa enkä sokeria.

Avainsanat: tee

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 15:36

Haudutettu tee, ei maitoa , ripaus sokeria.
Intiassa haudutettu ja kauan pannussa maidon ja sokerin kanssa keitetty tee oli kuin toffeeta, en siitä kyllä tykännyt .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 15:39

Haudutettu vihreä tee, johon laitan hunajaa tai sitruunaa. Minttuteestä tykkäsin kovasti. Sitä joimme arabiassa aina ruuan jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 15:41

en tykkää teestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 15:46

Juon vain kahvia mustana ja kuumana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 16:05

Iltaisin vihreä haudutettu tee hunajan kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 16:27

Teetä silloin tällöin, ja se on ihan tavallista pussiteetä. Keltainen Lipton tai vastaava. Sekaan ainoastaan Canderelia pieni ripaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 16:42

juon teetä vain harvoin, silloin se on miuluummin minttuteetä jos saatavilla ...

poikkeuksena sokeroitu ja tummalla rommilla terästetty lääkejuoma, vihreästä teestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 17:16

Haudutettu mustaherukkatee jota vähän terästetään sokerilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 17:41

Persikka jäätee ja persikka-mango pussitee ei maitoa, päivästä riippuen sokeria :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:00

yves rocherin svelta merkkinen pussitee, se on kyl mukamas vartaloa muokkaava tee mutta maku on hyvä. se sisältää vihreää teetä, vihreää kahvia ja piparminttua (yrttiteevalmiste)

ennen join normaalia pussiteetä sokerin ja maidon kanssa, mutta nykyään en teen kanssa tarvitse mitään..eli raakana vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:02

Tosi harvoin juon teetä. Sit kun juon se on pussiteetä.
Teessä täytyy olla makua, musta tee, tiikerin päiväuni ja keisarin morsian on suosikit.
Perus Lipotista en pidä.
Teehen pikku tilkka hunajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:55

Minä pidän sitruuna teestä, vaikka harvemmin tulee juotua. Olen enemmän kahvin ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:12

Rooibos tee aromikkaine tuoksuineen on rauhoittava hetki niin kahvinystävä kuin olenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:51

Kaikenlaiset teet käyvät , juon teeni maidon kanssa ilman sokeria. Juuri nytkin juon teetä, se on Rooibos-teetä näin illalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 23:06

Aina haudutettua jos vain mahdollista.
Paras on Lapsang Souchong (savutee),

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:04

Maustettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 01:26

Täälläkin meni iso kupillinen Rooibois-teetä,mutta pussista tällä kertaa.Yleensä haudutan Tiibet-kannussa teen,irtsaria ja eri lajeja.Teen pitää olla tuoksuvaa ja maukasta.Ostin teepuodista kiinalaista "teenkukkaa",kaunista katsella kuin merivuokko lonkeroineen ja olis pitänyt olla lasikupissa.Aamusella ja päivällä on mulle tumma ja vahva kahvi ykkönen,mutteripannussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.07.2009 - 09:30

Keitän joka aamu litran vettä ja teen vihreäteejauheesta päivän paukun. Sitä sitten lipittelen pitkin päivää. Erittäin hyvä janojuoma. Ja huoneenlämpöisenäkin tosi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 12:44

En ole teen ystävä, juon teetä vain silloin kun olen flunssassa ja kahvi ei maistu. Meillä on silloin gruusialaista teetä joka on siis teelehtiä. Suodatan teen keittimellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:25

Haudutettu hieman makea tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 15:21

Kyllä meillä on toi pussi tee. maulla ei niin väliä mikä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:10

Haudutettu tee..
Ilman sokeria ja maitoa..