Viesti klo. 15.20 karhu liikkeellä Lappeenrannassa! Onko kukaan nähnyt Timppaa, että ei taas juokse suoraan karhunkitaan?

Lisätty: 09.07.2009 - 15:51

Kas kun ei heti tullut mieleen? Seinäjoen tankomarkkinoille on tietenkin mennyt.

Lisätty: 09.07.2009 - 16:16

Vaihtoehtoja tuntuu olevan paljon?

Lisätty: 09.07.2009 - 17:36

No vihtoinkin sut löytettiin! Oltiin kaikki sua hakemassa jo vaikka ties mistä? On ainaskin jo toinen nalle...paitti eilen oli yks Tohmajärvellä. Onko se kaukanakin Lappeesta?

Lisätty: 09.07.2009 - 18:01

Sama karhu juoksu nopeudesta päätellen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 16:00

Timppa pakkaa varmaan matkailuvaunua kun mainitsi tuossa yhdessä vastauksessa lähtevänsä käymään jossain lähistöllä viikonlopun aikana. Tai sitten on juossut karhua karkuun sinne vaunuun, eikä uskalla ulos tulla, saatika läppärin ääreen, joka on vielä kotona, kun ei sitä ehtinyt vaunuunsa vielä kantaa. Aika hyvä selitys minusta.

Kysyjän kommentti

Oikeessa olit. Siellä vaunussa Timppa oli karhua piilossa. Läppärin on karhu jo näköjään syönytkin ja on Timpan laukun kimpussa, kuten kuvasta näkyy.

http://www.taloussanomat.fi/files/panorama_337345karhu.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 15:25

Ei sitä Timppaa ainakaan meillä päin ole näkynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 15:32

Olisikohan Timppa lähtenyt Seinäjoelle tangomarkkinoille, tuossa meidän talon nurkalla on yksi tuntematon matkailuvaunu ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 17:01

Timppa taitaa olla Viljon kanssa joron jäljillä .......?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 17:26

Täällä ollaan Lappeessa. Valitettavasti nalle-emo ja 2 pentua saivat tapaturmaisesti surmansa. Olisikohan ollut lyijymyrkytys. Viikonloppu taitaa olla vähän epävakaa säiden suhteen, mutta ans kattoo minne tuuli kuljettaa.

Lisätty: 09.07.2009 - 17:28

Onks tää jo toinen nalle?

Lisätty: 09.07.2009 - 17:52

* MISTÄ = Lappeenranta
* MIHIN = Tohmajärvi
* NOPEUS = 80

* Välimatka on 196 km
* Nopeus on 80 km/h
* Ajoaika on 2 h 27 min

Lähteet:
Tiehallinto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:07

No, ei ollunna tietoo Timpan sijainnist ja huh.. hyvä kun ilmottauduit, tääl sydän syrjällään kaikki napsulaiset, pitäis kyl informeerata meit jos lähtee kotoo poijes:D

Lähteet:
tuskanhiki:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 20:25

Häh onks tääl ollu taas luppakorva?? onks nää niit loikkari nalleja?? Mie oon vähä pihal,olin juhlis ja täysin uutis pimennossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:42

Se on taas joku ruotsinkielinen nalle eller björn, vill man strand, ja vi vill Lappeenstrand.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:26

Lissää nalleja. Kummaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:15

Timppa näkyjään jo ilmesty kuvioihin..ei mitään hätää kaikki hyvin..