Miksi kukaan haluaa "poistaa itsensä Napsusta" kuten saaristolainen,minen ainakaan.Tämä on niin rentouttavaa,vaikken keksi mitään

kysyttävää,niin pökissä duunin jälkeen eikä kehtaa mennä suoraan nukkumaan eikä jaksa lukea päivän lehtiä eli napsuttelen hetken viel...tai anteeks vaan,kukin saapi tehdä kuten itse tykkää,kunhan kysyn vaan,kait olen niin utelias?

Avainsanat: poistuminen napsusta syy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 10:17

Riippuvuus ? Sitä pitää miettiä tarkoin. Minulle Napsu on lähinnä kirjoitusterapiaa, kirjoittaessaan sitä tulee ajatelleksi ehkä jäsennellysti ajatuksiaan. Välillä taas saa hassutella toisten kirjoittajien kanssa, lukea vitsejä, katsella kaikke kivaa, mitä muuten ei tulisi seuranneeksi. Riippuvuus on kuitenkin tahdonalaista, ei hallitsematonta. Tietokoneella napsuttelu, nimenomaan tämä kirjoittaminen aktivoi aivojen sellaisia osa-alueita, jotka muuten saattaisivat jäädä käyttämättä. Siis napsuttelu onkin pidemmän päälle terveellistä.

Kysyjän kommentti

Nimenomaan näin olen itsekin tuumaillut,kirjoittely on terveellistä,mutta huomasin tosiaan silloin kysymyksen aikaan,kuinka rentouttavaa se napsuttelu oli,höh riippuvaisuutta?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 00:35

Tähän voi tulla pahemmanlaatuinen riippuvuus, kuten monille on käynyt.
Tietokoneen ulkopuolellakin ON elämää.
Alkoholiriippuvaisenkaan ei saisi ottaa yhtään naukkua.
Muuta syytä en tähän hätään keksi.

Lisätty: 09.07.2009 - 00:51

Ei kai vain Timppakin?
Miksi pitäisi poistattaa tunnukset? Minullakin on pankissa yksi tili, jonka tarkoitusta en enää edes muista, eikä seillä ole ollut koskaan penniäkään/senttiäkään rahaa. Tiedä vaikka jonain päivänä tarvitsisi? Onpahan valmiina.
Voihan sitä pitää taukoa ja tulla sitten uudestaan käymään, jos vielä kiinnostaa.

Lähteet:
www.minnesota-hoito.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:35

Netistä irtisanoutuminen on sosiaalisesti hieman mutkikkaampaa. Moni käyttäjä esim. osallistuu keskusteluihin ja saattaa käynnistää niitä. Www-palvelun teknisestä arkkitehtuurista riippuen, kun yksittäinen käyttäjä lähtee, niin huonoimmassa tapauksessa kaikki hänen käynnistämänsä keskustelut katoavat. Niin ikään ihminen poistuu yksittäisistä keskustelusäikeistä, joiden merkityssisältö voi muuttua tyystin poistettujen kommenttien myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:46

Lyhyt vastaus, mutta muutama minuutti siitten oli sama ajatus mielessäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:51

Ainakin täällä on aika "siisti" keskustelut mikä on oikein hyvä vaihtoehto eräisiin muihin "Chatteihin" verrattuna.... tosin en ole täällä kovin kauan vielä aikaani viettänyt, mutta tänne aina vaan palaa katsomaan kysymyksiä ja vastauksia ja joskus tulee vastattuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:51

Luulen että syynä on riippuvuus eli huomaa jossain vaiheessa viettävänsä aivan liian paljon aikaa palstalla. Poistuminen on ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:53

noh ei timppa saa ajatellakkaan moisia , mutta pidä vähän lomaa ja tule uusin kujein takaisin napsutteleen meitin kans.. jookos...no mie en ainaskaa vois olla erossa tästä napsusta, tuntuukin jo , et oltais melkein yhtäperhettäkin, eikä perhettä pidä hyljätä, eihän.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 09:36

Ajankäyttöä ajattelin... ja kunhan tässä vaiheessa vain kysyin. Onhan täällä näköjään ihan mukava olla. Palataan asiaan. heitän tuohon yhden kysymyksen, jota olen pohtinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 09:52

ruoho on (tai näyttää) vihreämpää aidan tuolla puolen, kukapa ei sinne halajaisi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2009 - 11:51

Ehkä nämä kysymykset tai vastaukset eivät olekkaan sitä mitä on luullut tämän olevan. Miksi siis turhaan roikkua ja pahoittaa mieltään jos siltä tuntuu. Vapaa maa, vapaa ajattelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:22

Timppa, Timppa, pois tuollaiset ajatukset tyystin !!
En sanoisi, että tästä tulee riipuvaiseksi.
Mukavaa ajankulua ja terapiaa =)
Pääsääntöisesti täällä on vain mukavia ihmisiä. Joskus joku saattaa ottaa liian vakavasti kysymyksen, mutta sekin on vain elämää.
Jokainen taplaa tyylillään.
Mie en ainakaan poistu, jos ei käsketä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:31

Jaa-a ihme juttu. en ossaa sanoa miten joku haluaapi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:26

Voihan täältä lähteä pois jos haluaa,tai pitää taon..jos kyllästyttää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.07.2009 - 14:15

Pitäisi olla niin että poistuu automaattisesti jos ei ole kirjautunut sisään kertaakaan vaikka vuoden aikana. Nyt on vissiin yli neljätuhatta nimimerkkiä jotka eivät puhu koskaan mitään. Onhan se tietysti massiivista kun on suuri numeroinen käyttäjälista, mutta silti...?