Mikä tekee sinut iloiseksi?

Avainsanat: ilo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 14:20

olen harviaisen iloinen nyt ja jo hetken aikaa.. pelkkiä iloja ollut... lasten lomailut kotona. Pienen 3 v lapsenlapsen suukot ja kysymys " olenko minä mummun kultatyttö?"
Kuukauden ikäisen lapsenlapsen hampaaton hymy mummulle.. ystävättäreni sanat kun autoin häntä " sinä olet todella hyvä ystävä" .. ilahdutti moneksi päiväksi. Siis täällä ollaan pelkkää hymyä:)

Kysyjän kommentti

Paljon tunteita ja hienoja asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 23:54

ku mun ihana muruni hymyilee :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:12

aika pienet jutut riittää, tänään esimerkiksi yksi mukava sähköpostiviesti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:17

Se tuolla aikaisemmin mainittu linnunliverrys.....

Lähteet:
Suomen linnut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:37

Kun ihana muruni viestittelee livertelemällä. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.07.2009 - 00:49

Luonto saa minut aina iloiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 08:27

Kaikki kivat asiat ja niitähän jokaisen päivän varrelle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 09:00

Ystäväni yleensä onnistuu saamaan minut iloiseksi..... ajatus siitä, että pian näen jonkun hyvän kaverin, kun poikani halaa minua (ei tapahdu enää niin usein), viikon päästä kampaajalle ilahduttaa myös, mansikoiden syönti poikani kanssa eilen oli tosi ilahduttavaa....... jne jne :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 09:02

Ainakin juuri nyt tuo meidän uusi perheenlisäys, Hiski-kisu, joka on niin tomera poika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 09:12

nyt just tällä hetkellä puhtaat matot, ikkunat ja kohta puhdas siisti koti, perhe ja ystävät, sekä miehen sukulaiset , jotka nytkin ovat tulossa yökylään...( ei onnekis koko suku 1 perhe vain kerrallaan)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 11:00

Olen yleensä aina iloinen. Lapsenlapseni hääräily tosissan ja kaikenlaiset tokaisut ovat hauskoja. Nyt he muuttavat kauemmaksi, joten emme tapaa ehkä niin usein kuin aikaisemmin. Mutta olenhan minäkin ollut pitkiä aikoja poissa, joten nyt on vain järjesteltävä tapaamisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.07.2009 - 11:44

Pienet huomionosoitukset ja muistamiset läheisiltä. Pikkupiiperoiden komento: mummi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 15:05

Lapseni, mieheni, ystävät,oma ihana kotini, tänään postilaatikkoon kolahtanut paksu sisustuslehti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 19:38

Pienet kivat asiat ja tapahtumat sekä tilannekomiikka etenkin oma hölmöily ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 22:38

omat iki-ihanat kissa pojat saa aina hymyn huulille ja iloiseksi:D. niiden touhuja on aina kiva katella ja kun ne ottaa viekkuun, ´nii ei muuta enää kaipaa:).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:33

Elukat, ystävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.07.2009 - 20:29

Kun lapsen lapset tulevat käymään..käyvät melkein joka päivä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.07.2009 - 01:13

Kun lapsella on kivaa ja hän nauraa niin silloin olen
itsekin onnellinen...