Kumpi pelkää enemmän, karhu ihmisiä, vai ihminen karhua?

thechive.com/wp-content/uplo...ome1-6.jpg
Eivät nuo taida sittenkään olla kovin vaarallisia?

Lisätty: 09.07.2009 - 01:03

Tuo otus varmaan säikähtäisi tätä: www.ulkoilukauppa.com/index....ti_id=2300

Avainsanat: karhu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 20:00

tuota kuvaa, kun katsoo on tuo karhu kuin mikä tahansa kotieläin... mut kyl luulen, et karhu lähtee ekaks käpälämäkeen...

Kysyjän kommentti

Kotieläimeltä tuo minustakin näytti.
Varmaan kerjää kuin spanieli? Taitavat kuitenkin jäädä eväät pöydälle, jos tuollainen istahtaa viereen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 20:03

en tiedä karhun ajatuksia mutta jos se minua vastaan tulee ni se olen minä joka saa sätkyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:05

karhu väistää jos sillä on mahdollisuus, ei se kai pelkäämistä tarkoita, oiskohan merkki viisaudesta ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:42

Hmm.. Ajattelisin että karhu saattaa jopa pelätä enemmän meitä kun me niitä. Olemme iso äänisiä, sotkimme luonnon ja tapamme ne suurinpiirtein jos ne vähän karjuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 20:56

Karhunmetsästyksessä mukana olleena tiedän varmasti,että karhupelkää ja väistää ihmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:08

Kyllä karhu pelkää meitä ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:11

Karhu väistää ihmistä, jos sillä on siihen mahdollisuus. Jos se kokee tilanteensa uhatuksi, niin se hyökkää. Kyllähän tämä on ollut kaikkien tiedossa. Karhun pesimä- ja liikkuma-alueilla pitäisi muistaa tämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:11

karhu ihmistä kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:19

Eiköhän karhu pelkää ihmistä. Karhuhan ei edes näyttäydy ihmisille vaan väistää jo hyvissä ajoin. Vaaratilanteita syntyy useimmiten silloin kun ihminen, jostain syystä, joutuu karhuemon ja sen poikasten väliin. Tällöinhän karhun ensireaktio on se, että poikaset ovat vaarassa ja niitä pitää puolustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:25

Karhu väistää ihmistä, jos ei tule yllätetyksi esim. haaskalta tai sinä et jää pentujen ja emon väliin.
Täytyy muistaa, että karhu kiipeää myös puuhun.
www.ahtarinelainpuisto.fi/Li...?id=417534

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:24

Karhu ihmistä ellei tule yllätetyksi tai ihminen tai muu "eläin" naaraskarhun ja pentujen välissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.07.2009 - 22:34

Eiköhän nuo kaikki metsän eläimet yleensä luiki karkuun heti, kun kuulevat tai haistavat ihmisen. Minä pidänkin aina melkoista mekkalaa sienestämisreissulla, etten yllätä niitä. Kuulevat jo kaukaa liikkumiseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:41

karhu ihmistä , ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:54

Karhu puolustaa pentujaan kuin leijona!Kissanaisen vastauksesta tuli mieleen,et pitäisköhän olla hällä joku kello tai räikätin mesoomassa metsällä,et karhu kuulee,taikka radio kovaäänisellä ja kovalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 01:39

Jos olet metsissä samoilija, niin karhu on havainnut sinut ja tarkkaillut sinua monet kerrat tietämättäsi. Ja väistynyt sivummalle vaivihkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:36

Varmaankin karhu immeisiä