Mistä vuokrata lasten turvaistuin autoon ulkomailla?

Onko kenelläkään kokemusta lasten turvaistuimen vuokraamisesta? Olemme Koreassa ja ajattelimme joku viikonloppu vuokrata auton ja tehdä pieni road trip. Emme ole löytäneet autovuokraamoa josta saisi lainattua istuinta eikä he ole osanneet neuvoa muuallekaan. Olisiko kenellään kokemusta vastaavasta?

Lisätty: 08.07.2009 - 19:05

Avittaisiko hotelli vaikka sellaisessa ei majoitu?

Lisätty: 09.07.2009 - 09:17

Paikalliset ei tosiaan paljoa istuimia käytä. Kaupoissa kyllä myydään, joten tiedän tääläkin niitä olevan. Palisanterin linkki ei auennut kunnolla, mutta koitan vielä toisella koneella myöhemmin. Emme ole löytäneet autovuokraamoa josta istuimia olisi, toki kaikkialla ei ole edes yritetty ymmärtää englantia. Vuokraamoita ollaan soiteltu läpi ihan mukava määrä, olisiko niitä joku 15.

Avainsanat: vuokraus auto lapset turvakaukalo turvaistuin ulkomailla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.07.2009 - 08:35

vaikka valmistavat Koreassa lasten turvaistuimia, eivät juuri itse käytä niitä lapsilleen ja harvemmin käyttävät edes turvavöitäkään.
mutta mm. tällä sivustolla kysyttiin autonvuokrauksen yhteydessä erikoistoiveita autoon, ja siinä oli kohta myös lasten turvaistuimesta, joten uskoisin että niitä myös saa:
uk.wwte4.com/pub/agent.dll?q...=525-30004

Lisätty: 09.07.2009 - 10:26

ainakin Aviksella on Seoulissa autonvuokrausta, ja avisin sivuilla on lastenistuimet myös autoihin erikseen:
www.avis.co.uk/VehiclesAndSe...Child-Seat
www.avis.co.uk/SearchResults...term=Seoul

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 18:49

syksyllä olin Seoulissa ja näin että hotellin respasta toimitettiin yhdelle perheelle lasten turvaistuin, en tosiaankaan tiedä mistä se oli peräisin, mutta kannattaa sieltä hotellista kysellä, todennäköisesti osaavat neuvoa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 09:09

Eikö sieltä auton vuokrauspaikasta voi samalla sitä vuokrata? Onnistui Kreetalla.