Miksi minun navassani on hilsettä?

Kysyin sitä vanhemmiltani mutta ne ei tiedä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 18:04

Rasvaa, rasvaa ja enemmän rasvaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.07.2009 - 17:59

Anna olla ihan rauhassa. Seuraavan peseytymisesi yhteydessä peseydy vähän huolellisemmin, niin hilsekin lähtee. Ei syytä huoleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 18:05

sinulla on kuiva napa, jos se sinua häisitsee niin laita jotain mietoa hajustamatonta rasvaa siihen, näin sat hilseet pois...jos ne häiritsee... muuten anna olla ja kuivaa napa huolella , kun tulet saunasta, suihkusta tai uimasta..tai aina , kun se on märkä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 21:12

Kuivaa napaa pitää rasvata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 22:22

Iho kuivaa ja hilseilee, napaan saattaa joillain jäädä jotain nöyhtää.
Napaa ei kuitenkaan kannata liikaa kaivella, niinkuin ei nenääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 23:15

Siksi koska et ole pessyt sitä riittävä usein, tai koska se kuivailee, tai koska olet altistunut geenivirheeseen. Ehkä ei pitäisi tuijottaa liikaa omaa napaa ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.07.2009 - 23:31

Niinkö? Minulla taas on napanöyhtää.

Keräillään tähän omalaatuisia ja outoja harrastuksia, mitä itsekukin harrastaa tai sattuu bongaamaan. Esimerkiksi postimerkkien tai -korttien keräily ei ole tähän kategoriaan kuuluvaa. Varsin omalaatuinen herra, Graham Barker, kerää napanöyhtää !
www.feargod.net/images/lint0701.jpg

On päässyt kokoelmallaan jopa Guinnesin listoille.
Lisää : www.feargod.net/fluff.html
Kuvasta näkyy myös mr. Barkerin paitojen värimieltymysten muuttuminen ajan funktiona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.07.2009 - 00:50

Juu,piti myös ehdottaa napanöyhtää>rasvaa,rasvaa enemmän rasvaa,hyvää tulee niin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 10.07.2009 - 13:41

Kosteuttavaa voidetta vaan!